.

Beantwoord

Geen bereik met mijn vervangende simkaart

  • 29 March 2014
  • 3 reacties
  • 445 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Beste Simyo,
Ik heb een nieuwe telefoon  Nokia Lumia 520 en daar had ik een microsim voor nodig, aangevraagd en gekregen bij het aanzetten van mijn telefoon en nieuwe activatie ingevoerd bleek ik helemaal geen bereik te hebben en niet te kunnen bellen. Ik hoorde helemaal niets er kwam gewoon geen verbinding tot stand. Wat moet ik doen. Vanessa Bijleveld.
icon

Beste antwoord door Dries 31 March 2014, 16:47

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi nessy,

Wat vervelend dat je vervangende simkaart niet werkt 😞 Ik zie dat je de vervangende simkaart wel hebt geactiveerd op Mijn Simyo dat is goed! Wat je even kunt proberen is om de simkaart in een andere telefoon te proberen. Dan weten we gelijk waar het probleem zit, in je telefoon of in je simkaart...

Als je simkaart wel in een andere telefoon werkt, dan is er iets mis met je Nokia Lumia 520. Doet de simkaart het ook niet in een andere telefoon, dan is de simkaart stuk. Neem dan weer contact met ons op. Je krijgt dan een gratis nieuwe simkaart van ons, want dan is degene die je nu hebt 'dead on arrival'.

Zou je willen laten weten wat er gebeurt als je de simkaart in een andere telefoon doet?
Badge
Hartelijk bedankt ik had niet zo veel geduld het duurde even voor dat het allemaal oke ging , het is opgelost en bedankt voor de hulp.
Badge +6
Hoi nessy,

Fijn dat het inmiddels is opgelost, graag gedaan namens Dries! 🙂

Reageer