.

Beantwoord

eSIM werkt niet meer na reset, wat kan ik doen?


Ik heb vanavond mijn iPhone gereset, nu doet mijn eSIM het niet meer.

wat kan ik hieraan doen?

icon

Beste antwoord door Daisy 4 May 2021, 09:15

Bekijk originele reactie

33 reacties

Beste heer/mevrouw,

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven meerdere keren besproken… iPhone opnieuw ingesteld, maar eSIM werkt niet… Deze is nog wel actief in de simyo app, maar krijg het niet voor elkaar…

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @GvS01,

Bedankt voor je bericht. Dat is inderdaad niet handig! Lukt het wel om de eSIM te downloaden vanuit de Mijn Simyo app vanuit Instellingen > Simkaart > Overstappen op eSIM? Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Rutger

Hi,

 

Ik heb een soortgelijk probleem. Kunnen jullie mij verder helpen?

 

ALvast bedankt,

 

Daan Ruiter

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Sir-daan,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! De eSIM wordt verwijderd zodra er een reset in jouw toestel plaatsvindt van de fabrieksinstellingen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik graag de validatiecode per e-mail naar je op zodat je de eSIM opnieuw kan downloaden 😊.

Groetjes,
Amy

Badge +2

Mijn e sim is verdwenen van mijn iPhone nu kan ik geen sms meer ontvangen ik heb mijn iPhone opnieuw moeten installeren na vefegten toegangs code hoe kan ik het oplossen

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Mulder54,

Bedankt voor je bericht. Inmiddels hebben wij al contact via mijn privébox. Ik help je daar verder 😊.

Groetjes,
Amy

Hallo, ik lees hier een soortgelijk probleem vwb de eSIM. deze  kan door reset niet meer terug gezet worden. is er een mogelijkheid om een code te krijgen?

 

Groet Remon

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Remon69,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM te downloaden! Als het goed is moet je via de app ook een optie te zien krijgen om de eSIM te downloaden door middel van een iDEAL betaling van €0.01. Dit vind je terug via Instellingen > Simkaart > Overstappen naar eSIM. 

Mocht je dit niet zien dan kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik stuur de validatiecode dan naar je op 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer