Skip to main content
Beantwoord

eSim cancelen

• February 27, 2026
  • 2 reacties
  • 15 Bekeken

Hoe cancel ik mijn esim? Ik heb een SimOnly esim aangeschaft in januari, maar kan deze niet gebruiken omdat de esim niet bestaat in mijn Samsung A54. Ik wilde de esim gebruiken tijdens mijn bezoek aan Nederland. Inmiddels ben ik terug in Australië, waar ik woon, en wil ik graag de esim cancelen. Kunt u mij helpen?

Beste antwoord door Sedat

Hoi ​@AnnefloortW,

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je de eSIM niet kunt gebruiken op je huidige telefoon.

Zo te zien is je abonnement nog niet geactiveerd. Je kunt je bestelling eenvoudig zelf annuleren via: Overeenkomst annuleren. Vul hierbij het telefoonnummer in dat je per e-mail hebt ontvangen op 16 januari. Zodra je het korte formulier hebt ingevuld, ontvang je binnen 3 werkdagen een bevestiging per e-mail.

Als je nog vragen hebt, help ik je graag verder!

En ​@Groentjuh bedankt voor je reactie. De bestelling kan binnen 14 dagen na activatie van de simkaart/eSim worden geannuleerd. Aangezien de eSim niet is geactiveerd, kan de bestelling gewoon geannuleerd worden via: Overeenkomst annuleren.

Groetjes,
Sedat

2 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • February 27, 2026

Binnen 14 dagen van bestellen kun je gemakkelijk annuleren via de annuleren-pagina. Ik snap uit jouw verhaal dat je echter al voorbij die 14 dagen bent. In dat geval lijkt het mij dat je dan bij de opzeggen-pagina dient te zijn.

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • antwoord
  • February 27, 2026

Hoi ​@AnnefloortW,

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je de eSIM niet kunt gebruiken op je huidige telefoon.

Zo te zien is je abonnement nog niet geactiveerd. Je kunt je bestelling eenvoudig zelf annuleren via: Overeenkomst annuleren. Vul hierbij het telefoonnummer in dat je per e-mail hebt ontvangen op 16 januari. Zodra je het korte formulier hebt ingevuld, ontvang je binnen 3 werkdagen een bevestiging per e-mail.

Als je nog vragen hebt, help ik je graag verder!

En ​@Groentjuh bedankt voor je reactie. De bestelling kan binnen 14 dagen na activatie van de simkaart/eSim worden geannuleerd. Aangezien de eSim niet is geactiveerd, kan de bestelling gewoon geannuleerd worden via: Overeenkomst annuleren.

Groetjes,
Sedat