.

Vraag

E SIM PROBLEM, how can I receive the validation code?

  • 15 November 2022
  • 6 reacties
  • 84 Bekeken

Dutch version (translated via Google Translate): Ik heb een probleem. Ik kocht een prepaid e-sim-abonnement, logde in op je applicatie en kreeg een melding om een ​​simkaart in te stellen, dus ik heb het geprobeerd. Het werkte niet omdat ik vergat een andere te verwijderen, en als ik het nu probeer te installeren, moet ik een sms-code krijgen, maar dat lukt niet.

 

English version: I have a problem. I bought a prepaid e-sim plan, logged into your application and got a notification to set up a sim card, so I gave it a try. It didn't work because I forgot to uninstall another one, and now when I try to install it, I'm supposed to get a text code, but I can't. I would appreciate it!

 

Thanks in advance, 

 

Ivan


6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

A moderator (= Simyo employee) will ask you to send him/her a private message tomorrow. He/She can send you this code by email.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @ivannl1,

Thank you for your message. You can indeed send me a private message with your phone number and personal data for this as @Groentjuh says (thank you!!). I will send you the validation code through e-mail then 😊. 

Kind regards,
Roeqajja

Badge

Goede morgen,

ik probeer die eSIM met je App te installeren maar het lukt niet. Probeert te installeren en zecht dan “Oeps daar gang iets mis”. Het is wel een nieuwe NL Pixel 6a, dat is niet het probleem, fysieke SIM card heb ik ook verwijderd. Kun je mij die nummer sturen zodat ik die via het normale Android systeem kan installeren? Of wat kan ik doen?

Groetjes

Hi, I have exactly the same problem. I’ve removed the eSIM from old phone before I’ve activated it on the new one, so I can’t receive validation code now :(

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Tomtoromtomtom,

Bedankt voor je bericht. Zojuist heb ik je vraag onder dit topic beantwoord. Ik wil je erop wijzen dat het niet de bedoeling is om je vraag onder meerdere topics te stellen om verwarring te voorkomen, dus ik stel voor dat wij verder communiceren onder het door jou geopende topic 🙂.

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Aleksandr.Shvedov,

Thank you for your message. Don't worry! I will send you the validation code through e-mail. You can send me a private message with your phone number and personal data, I will arrange this for you then 😊.

Kind regards,
Roeqajja

Reageer