Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
ik kan eSIM niet downloaden in App, probleem hier in Forum beschreven maar geen antwoord, misschien aparte vraag is zichtbaarder:
Nieuwe Pixel 6a, nieuwe abonnement met Simyo, app zegt altijd “oeps misgegaan”, mijn Simyo zegt “SIM geblokkeerd, vraag Service”. Hello Service, hulp mij alsjeblieft :)
PS: verplichte App is heel raar, waroom niet simpel QR code/manual code?
Bladzijde 1 / 1
Hoi @Tomtoromtomtom,
Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat het installeren van je eSIM niet lukt via de Mijn Simyo app!
Wij werken helaas niet met een QR-code om de eSIM te installeren, je kunt de eSIM alleen via de Mijn Simyo app installeren. Als je de eSIM installeert is het belangrijk dat je geen andere simkaart in je toestel hebt zitten. Ik raad aan om deze er dus even uit te halen, mocht je hier gebruik van maken. Je geeft in het andere topic aan dat je dit al hebt gedaan, maar ik wou het toch even benoemen. Ook is het belangrijk dat je een stabiele wifi-verbinding hebt.
Als dit je niet heeft geholpen, dan wil ik je vragen om een screenshot te plaatsen van de foutmelding onder dit topic en om mij een privébericht te sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens zodat ik dit door kan zetten naar de technische dienst zodat dit onderzocht kan worden.
Ik hoor graag van je!
Groetjes, Roeqajja
Screenshot. Er is WiFi, werkt ook. Dit is een tweede nieuwe Pixel 6a, unboxed, updated, heeft nooit een fysieke SIM card gezien, hetzelfde resultaat.
Hoi @Tomtoromtomtom,
Bedankt voor je screenshot! Jammer dat dit geen resultaat heeft opgeleverd, ik zet dit door naar de technische dienst. Via privébericht help ik je dan verder .
Groetjes, Roeqajja
Technische dienst heeft eSIM activeert en nu kon ik die “code ingeven” pagina in app zien, code was dan hier in privee message gestuurt. Klopt! Bedankt
Hi @Tomtoromtomtom,
Bedankt voor je reactie. Ik ben blij om te lezen dat het allemaal is gelukt zo. Geen dank!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.