Hoi @Tomtoromtomtom,
Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat het installeren van je eSIM niet lukt via de Mijn Simyo app!
Wij werken helaas niet met een QR-code om de eSIM te installeren, je kunt de eSIM alleen via de Mijn Simyo app installeren. Als je de eSIM installeert is het belangrijk dat je geen andere simkaart in je toestel hebt zitten. Ik raad aan om deze er dus even uit te halen, mocht je hier gebruik van maken. Je geeft in het andere topic aan dat je dit al hebt gedaan, maar ik wou het toch even benoemen. Ook is het belangrijk dat je een stabiele wifi-verbinding hebt.
Als dit je niet heeft geholpen, dan wil ik je vragen om een screenshot te plaatsen van de foutmelding onder dit topic en om mij een privébericht te sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens zodat ik dit door kan zetten naar de technische dienst zodat dit onderzocht kan worden.
Ik hoor graag van je!
Groetjes,
Roeqajja