.

Beantwoord

Doorschakelen instellingen worden aangepast wanneer een nieuwe simkaart is geactiveerd. Hoe komt dat?

  • 20 April 2016
  • 4 reacties
  • 232 Bekeken

Badge
Ik heb een vervangende simkaart aangevraagd voor mijn nieuwe telefoon met nanosimkaart. Alles is goed gegaan maar jullie hebben het 'automatisch doorschakelen wanneer de telefoon uit is' uitgeschakeld en de voicemail ingeschakeld en daarom heb ik vanmorgen belangrijke telefoontjes gemist. Ik was niet zo blij dat jullie de instellingen gingen veranderen zonder overleggen.
icon

Beste antwoord door Hubble 21 April 2016, 00:13

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +2
Eigenlijk logisch, bij een nieuwe kaart moet je de meeste instellingen opnieuw doen.dus is dit niet een fout van Simyo.
Bij verstrekkng van een kaart volgt een reset om het juiste telefoonnummer te behouden.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi aiglesiascela,

Wat vervelend om te vernemen dat je door het ontvangen van een nieuwe simkaart een belangrijk telefoontje hebt gemist. Zoals Hubble al helemaal juist uitlegt, versturen we je een simkaart die opnieuw is aangemeld bij het netwerk. Hierdoor worden er dus doorschakelingen uitgezet op het KPN netwerk.

Ik hoop dat je doorschakeling inmiddels weer hebt ingesteld, zodat je niets meer mist!

Groetjes, Tiury

Hartelijk bedankt voor het antwoord Hubble!
Badge
Zo logisch is het niet.Bij Vodafone blijven alle geconfigureerde diensten onveranderd (voicemail,doorschankelingen etc). Maar ja,het is is opgelost.Het zou zijn als jullie dit melden in de brief.In ieder geval bedank
Reputatie 5
Badge +9
Hoi aiglesiascela,

We zijn blij dat het opgelost is.

Goed idee van je om het in de brief die we meesturen erbij te zetten. ik ga kijken of we dat kunnen aanpassen!!

Groetjes,
Caspar

Reageer