.

Deblokkeren vervangende simkaart

  • 22 August 2012
  • 28 reacties
  • 1393 Bekeken

hallo, Ik heb een vervangende sim-kaart ontvangen, mijn aansluiting is i.v.m. diefstal geblokkeerd. Ik wil mijn aansluiting deblokkeren en moet dit via de telefoon doen bij Simyo. Ik hang nu al 45 minuten aan de lijn maar wordt nog steeds niet geholpen. wat moet ik doen om direct weer te bellen. 

28 reacties

Badge +6
Beste Bas Willems,

Ik heb je simkaart gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan te zetten.
Beste Bas Willems,

Ik heb je simkaart gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan te zetten.


Hallo Natascha,

Alles werkt weer.
Bedankt voor je bericht.

Groet Bas
Badge
Ik heb hetzelfde probleem als Bas mijn telefoon was gestolen met simkaart daarin, ik heb me oude geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd maar er staat nergens hoe ik deze moet deblokkeren? Want ik kan nu niet bellen whatsappen etc.. Please help
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum JayJay,

Ook jouw simkaart heb ik gedeblokkeerd. Indien je jouw toestel helemaal uit en vervolgens weer inschakelt, kan je gebruik van jouw nieuwe simkaart maken.
my sim kaart is geblokeert hoe kan ik hem deblokkeren
mijn simkaart is geblokkert hoe kan ik hem deblokkeren wordt gevraagt naar nieuwe pincode
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum joselankamp,

De pincode voor jouw simkaart kan je vinden op jouw persoonlijke pagina via www.simyo.nl. Onder het tabblad gegevens en instellingen vind je jouw pin- en pukcode. Zou je even kunnen laten weten of jouw probleem hiermee opgelost is?
Hallo, ook ik heb hetzelfde probleem als Bas. Mijn telefoon is gestolen en heb een vervangende simkaart aangevraagd en ontvangen. Kan mijn nummer gedeblokkeerd worden?

Groeten, Joan
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum JoanV,

Volgens mijn gegevens heb je vandaag contact gehad met de klantenservice en is jouw simkaart reeds gedeblokkeerd. Werkt alles inmiddels naar behoren?
Welkom op het forum JoanV,

Volgens mijn gegevens heb je vandaag contact gehad met de klantenservice en is jouw simkaart reeds gedeblokkeerd. Werkt alles inmiddels naar behoren?


Bedankt voor de reactie, de kaart is inmiddels gedeblokkeerd en alles werkt weer.
Hartelijk bedankt! Gr. Joan
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb dit weekend al een mail verstuurd en nog geen reactie, gisteren en vandaag gebeld, na 25 min nog niemand aan de lijn. Heel fijn!!! Graag zou ik mijn simkaart gedeblokkeerd zien. Bedankt.
Badge +6
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb dit weekend al een mail verstuurd en nog geen reactie, gisteren en vandaag gebeld, na 25 min nog niemand aan de lijn. Heel fijn!!! Graag zou ik mijn simkaart gedeblokkeerd zien. Bedankt.

Beste BiancaS,

Welkom op het forum!
Ik heb je simkaart voor je gedeblokkeerd. Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten.
Na het uit/aan zetten van je toestel kan je weer gebruik maken van je aansluiting.
Ik heb een nieuwe simkaart gekregen en zou deze graag zsm gedeblokkeerd zien. Heb vrijdag geprobeerd e bellen maar na een klein half uur heb ik het op moeten geven.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Thu,

Ik heb de vervangende simkaart zojuist geactiveerd. Ik raad je aan het toestel uit/aan te zetten. Vervolgens zou het weer moeten werken.

Groetjes,

Alex
Mijn simkaart is geblokkeerd ivm diefstal. 
Geprobeerd de klantenservice te bellen, maar het is steeds te druk, dus krijg ik geen contact.
Dus probeer ik het nu op deze manier
Alvast bedankt.
De klantenservice is niet bereikbaar. Kan mijn vervangende SIM kaart gedeblokkeerd worden?

Met vriendelijke groet,
Rob
Reputatie 2
Badge +1
Hey TMvandeK,

Wij hebben jouw simkaart zojuist gedeblokkeerd. Zou je jouw toestel helemaal uit en vervolgens weer in kunnen schakelen? Hierna zou je weer gebruik van jouw aansluiting moeten kunnen maken.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum jrlk,

Volgens onze gegevens is jouw simkaart reeds gedeblokkeerd. Indien dit niet het geval is, kan je het even laten weten in een reactie op dit bericht.
Hallo,

Mijn simkaart is geblokkeerd, zou iemand dit ongedaan kunnen maken, want ik kan hem nu niet gebruiken.

Alvast bedankt, vriendelijke groet.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Kiki,

Je aansluiting is geblokkeerd wegens hoogverbruik. In dat topic lees je meer over hoogverbruik. Ik heb je een email gestuurd met de instructies over hoe je weer kan worden aangesloten.

Groetjes,

Alex
activeren vervangende simkaart mislukt door administrative redenen !.
Hoe nu ?

Gr Ad
Hallo,
Voor mij geldt hetzelfde; ik kan mijn vervangende simkaart niet activeren via de site, terwijl dat wel zou moeten.

Groeten
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem, kunnen jullie mijn vervangende simkaart deblokkeren.

Groeten
Badge +6
activeren vervangende simkaart mislukt door administrative redenen !.
Hoe nu ?

Gr Ad


Hoi Adjemanta,

Welkom op het forum!
Ik heb je aansluiting voor je gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.
Badge +6
Hallo,
Voor mij geldt hetzelfde; ik kan mijn vervangende simkaart niet activeren via de site, terwijl dat wel zou moeten.

Groeten


Hoi Bk6,

Welkom op het forum!
Ik heb je aansluiting voor je gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.

Reageer