.

Beantwoord

Deblokkeren Sim

  • 9 March 2014
  • 6 reacties
  • 600 Bekeken

Goedemiddag,

Gisteravond heb ik mijn SIM kaart geblokkeerd omdat ik dacht dat mijn telefoon was gestolen. Dat bleek gelukkig niet het geval te zijn.
Kunt u mijn SIM kaart weer deblokkeren?

Mvg,
Maxime
icon

Beste antwoord door Dries 11 March 2014, 09:19

Bekijk originele reactie

6 reacties

Goedemorgen,

Gisteren heb ik mijn sim kaart geblokkeerd omdat ik dacht dat ik hem kwijt was, Zojuist weer gevonden. Maar kunnen jullie de blokkade voor mij eraf halen?

Alvast bedankt!

Gr Roberto
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Maxime & Robertogoerdien,

Graag heet ik jullie welkom op het forum :)

@Maxime, Ik zie dat je hier ook al je vraag hebt gesteld. Het is niet de bedoeling dat je je vraag op meerdere plekken op het forum plaatst. Ik wil je dus vragen om dat in de toekomst niet meer te doen. Je simkaart is al gedeblokkeerd, dat is fijn.

@Robertogoerdien, Ook jij hebt op meerdere plaatsen je vraag gesteld, hier en hier. Dit zorgt er voor dat het forum onoverzichtelijk wordt en minder gebruiksvriendelijk. Ik ga dit topic sluiten. Dit topic en deze laat ik open omdat daar nog andere mensen op hebben gereageerd.

Ik begrijp dat je je simkaart terug hebt gevonden, ik sluit hem weer aan. Als je je telefoon uit zet en weer aan, kun je er daarna weer gebruik van maken.
Goedemiddag,

Mijn simkaart doet het nog steeds niet, ondanks dat ik mijn telefoon uit/aan heb gedaan een aantal keer

Gr.
Roberto
Badge +8
Hoi Robertogoerdien,

Ik zie dat je inmiddels ook telefonisch contact hebt gehad. Kun je inmiddels weer bellen?

Groetjes,
Charlene
Mijn toestel geeft sim-blokkering aan   en vraagt dan om mijn wachtwoord
weet iemand wat ik hier moet invullen.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Rene1961, welkom op ons forum :)

Elke simkaart van Simyo is beveiligd met een pincode. Deze pincode mag je 2 keer fout invullen, na de 3e keer wordt je simkaart geblokkeerd. Om deze blokkering op te heffen kun je de pukcode invoeren. Ik denk dat je díe nu nodig hebt.
Beide codes vindt je op Mijn Simyo, op het tabblad Mijn Gegevens.

Laat je even weten of dit je geholpen heeft?

Reageer