.

Beantwoord

Bundels niet actief en simkaart is geblokkeerd. HELP?!

  • 27 September 2021
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Mijn nieuwe abonnement is sinds gisteren ingegaan, maar kan niet bellen en heb geen internet!?!

De eSIM heb ik via My Simyo kunnen installeren, alleen zie ik in Mijn Simyo dat de bundel nog niet actief is en dat de sim kaart geblokkeerd is. Ik kan dus niet bellen en heb geen internet!

 

icon

Beste antwoord door Bas 28 September 2021, 11:49

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Giusti,

Welkom op ons forum!

Erg vervelend dat je simkaart het niet direct deed. Ik zie dat je inmiddels al gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting. Kun je bevestigen dat alles nu werkt zoals het hoort?

Groetjes,
Bas

Dag Bas, alles werkt nu gelukkig wel naar behoren!

 

Groet, Giusti

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Giusti,

Bedankt voor je terugkoppeling! Fijn om te horen dat alles het nu doet 😊

Mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben, dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Bas

Reageer