.

Beantwoord

Bevestiging bestelling nano sim

  • 24 January 2013
  • 4 reacties
  • 392 Bekeken

Badge +2
Vanmorgen is mijn nummer geporteerd naar Simyo, ik heb direct daarna een nano simkaart aangevraagd, ik heb hier geen bevestigingsmail over ontvangen, klopt dit? (Of krijg je hier geen bevestigingsmail van?)
icon

Beste antwoord door Natascha 25 January 2013, 12:37

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +2
Ik begrijp van het thuisfront dat de gisteren aangevraagde nano simkaart al binnen is, ......................... dat is snel. 🆒:D
Krijg ik hier ook een nieuwe pin en pukcode voor? Of is het dezelfde pin en pukcode als mijn "oude" simkaart? Of krijg ik misschien een nieuwe pin en pukcode als ik de nano simkaart geactiveerd heb?
Badge +6
Hoi Stich_duck,

Wanneer je de nano simkaart hebt geactiveerd via je persoonlijke pagina daarna zullen je pin en pukcode veranderen op je persoonlijke pagina.
Badge +2
Pincode klopte niet, na 3x "foute" code sim geblokkeerd, gelukkig kon ik met behulp van de pukcode zelf een pincode aanmaken en kon ik alsnog de sim activeren
Reputatie 5
Badge +10
Hoi stitch_duck,

Dat is inderdaad de oplossing hiervoor. Goed om te weten dat het nu werkt.

Groetjes,

Alex

Reageer