Beste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactieBevestiging bestelling nano sim
+2
Vanmorgen is mijn nummer geporteerd naar Simyo, ik heb direct daarna een nano simkaart aangevraagd, ik heb hier geen bevestigingsmail over ontvangen, klopt dit? (Of krijg je hier geen bevestigingsmail van?)
Hoi stitch_duck,
Dat is inderdaad de oplossing hiervoor. Goed om te weten dat het nu werkt.
Groetjes,
Alex
Dat is inderdaad de oplossing hiervoor. Goed om te weten dat het nu werkt.
Groetjes,
Alex
+2
Pincode klopte niet, na 3x "foute" code sim geblokkeerd, gelukkig kon ik met behulp van de pukcode zelf een pincode aanmaken en kon ik alsnog de sim activeren
Hoi Stich_duck,
Wanneer je de nano simkaart hebt geactiveerd via je persoonlijke pagina daarna zullen je pin en pukcode veranderen op je persoonlijke pagina.
Wanneer je de nano simkaart hebt geactiveerd via je persoonlijke pagina daarna zullen je pin en pukcode veranderen op je persoonlijke pagina.
+2
Ik begrijp van het thuisfront dat de gisteren aangevraagde nano simkaart al binnen is, ......................... dat is snel. 🆒:D
Krijg ik hier ook een nieuwe pin en pukcode voor? Of is het dezelfde pin en pukcode als mijn "oude" simkaart? Of krijg ik misschien een nieuwe pin en pukcode als ik de nano simkaart geactiveerd heb?
Krijg ik hier ook een nieuwe pin en pukcode voor? Of is het dezelfde pin en pukcode als mijn "oude" simkaart? Of krijg ik misschien een nieuwe pin en pukcode als ik de nano simkaart geactiveerd heb?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.