.

Vraag

Activeren nano-sim

  • 29 October 2012
  • 27 reacties
  • 1191 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
Goedemiddag,

Ik heb afgelopen vrijdag via de simyo website mijn nano-sim geactiveerd.
Helaas kan ik tot op heden nog geen gebruik maken van deze simkaart.

Kunt u mij een indicatie geven waanneer de kaart geactiveerd zal worden?


Mvgr,

27 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hoi rjbaat,

Jouw simkaart is reeds geactiveerd. Zou je even kunnen bevestigen dat je daar nu gebruik van kan maken?

@elger ik heb jouw vraag reeds beantwoord in dit topic.
Na eerst met iTunes te synchroniseren werd de mobiele verbinding met KPN mogelijk, dat was vanmiddag rond 12.00 uur !!!
Mijn nanosimkaart is geactiveerd, maar ik heb nog steeds geen pin-/pukcode. De gegevens in mijn account zijn niet juist. Hierdoor ben ik nu onbereikbaar. Via Twitter wordt er niet gereageerd, bij de telefonisch helpdesk krijg ik te horen dat het te druk is en ook hier blijft het stil. Ik verwacht heel snel een oplossing, want dit gebrek aan service is echt compleet onacceptabel.
Badge
Kunnen jullie mijn nano sim activeren, ik kant nog steeds mijn nieuwe telefoon niet gebruiken omdat ik geen pin heb en ik hem moet unlocken om te kunnen syncen met itunes.
Mijne werkt nu! Heb hem ook een tijdje uitgehad....
Hoi Simyo gebruikers,

Ik heb navraag gedaan bij de technische dienst. Door de vertraging is het mogelijk dat, gister geactiveerde nano simkaarten, tot vanochtend nog niet actief waren. Alle nano simkaarten die gisteren zijn gekoppeld, zouden nu moeten werken. De nieuwe pin + pukcode kun je terug vinden op je persoonlijke pagina. Let er wel op dat het vaak noodzakelijk is om eerst te synchroniseren met Itunes.

Groetjes,

Alex

De pin + pukcode op mijn persoonlijke pagina werken niet. Gisteravond mijn sim geblokkeerd en al meerdere tweets verstuurd naar @simyonl, maar niemand reageert. Zou graag z.s.m. de pukcode van mijn nanosim ontvangen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Simyo gebruikers,

Ik heb navraag gedaan bij de technische dienst. Door de vertraging is het mogelijk dat, gister geactiveerde nano simkaarten, tot vanochtend nog niet actief waren. Alle nano simkaarten die gisteren zijn gekoppeld, zouden nu moeten werken. De nieuwe pin + pukcode kun je terug vinden op je persoonlijke pagina. Let er wel op dat het vaak noodzakelijk is om eerst te synchroniseren met Itunes.

Groetjes,

Alex
Het is nu 10.15 uur maar nog steeds geen verandering!
Goedemorgen,

Hoe staat de activatie bij jullie ervoor?
Ik heb namelijk nog steeds GEEN SERVICE (nanosim iPhone 5)

Mijn ''oude" microsim in de iPhone 4S  heeft wel KPN NL
Op deze telefoon heb ik het bericht van SIMYO ontvangen:

Je nano simkaart wordt geactiveerd. Vervang je huidige simkaart voor je nano simkaart. Vriendelijke groet, Het Simyo team


Voor mij precies hetzelfde. Nog steeds Geen service op m'n iPhone 5 met nano sim. Oude sim werkt nog steeds.
Badge
Goedemorgen,

Hoe staat de activatie bij jullie ervoor?
Ik heb namelijk nog steeds GEEN SERVICE (nanosim iPhone 5)

Mijn ''oude" microsim in de iPhone 4S  heeft wel KPN NL
Op deze telefoon heb ik het bericht van SIMYO ontvangen:

Je nano simkaart wordt geactiveerd. Vervang je huidige simkaart voor je nano simkaart. Vriendelijke groet, Het Simyo team
Mijn nanosim is nog niet geactiveerd; vanmorgen opdracht toe gegeven, maar ik heb nog geen bericht gehad. 
Heb dezelfde melding "Simkaart niet geprovisioneerd", dus het wachten is op de verwerking bij KPN
Badge
Ik heb precies hetzelfde.
Hoorde dat KPN een vertraging in de verwerking heeft.
Die van mij is geactiveerd, tenminste, ik heb een nieuwe PIN. Alleen nu heb ik 'geen service'. En er staat bij mijn instellingen: Simkaart niet geprovisioneerd.
Je moet de PIN invoeren die bij 'Mijn Simyo' onder 'Gegevens en instellingen' staan.
Succes!
Ik heb afgelopen vrijdag 26 okt een nanosimkaart aangevraagd. Ik heb vanmiddag 29 okt een sms ontvangen dat hij geactiveerd is. Zojuist heb ik hem in m'n iphone 5 gedaan en de pincode (van normale simkaart) ingevoerd,....tot 2 keer toe. Hij geeft aan dat de code fout. Ik heb geen andere pincode bij mijn nanosimkaart ontvangen,...misschien ligt daar de fout. Heeft iemand een idee?
Badge
Ik heb een bericht van simyo ontvangen!
Mijn nano simkaart wordt geactiveerd!

Nu snel de iPhone 5 erbij pakken ;D

Lucky bastard, haha! 
Badge
Ik heb een bericht van simyo ontvangen!
Mijn nano simkaart wordt geactiveerd!

Nu snel de iPhone 5 erbij pakken 😉
Badge
Hoe is de status nu bij jullie?
Bij mij nog geen verandering :(


Heb nog geen bericht ontvangen van SIMYO!
Ik ben bang dat we worden doorgeschoven naar morgen...
Badge
Kan iemand mijn nano sim ook activeren? Wil ook graag gebruik maken van me Iphone. Heb hem vanochtend geactiveerd maar tot op heden nog geen verandering.
Same here, ik hoop dat hij vandaag nog geactiveerd wordt want ik wil mijn iPhone gaan gebruiken!
Ik heb net een sms gekregen dat die geactiveerd wordt. 
Vrijdagochtend aangevraagd, en vandaag iets na 14u een forum post geposted.
M'n PIN is nog niet geupdate in Mijn Simyo, want die hadden ze niet in de brief bij de sim gezet. Dus hopelijk niet te lang moeten wachten.
Badge
Kan iemand mijn nano sim ook activeren? Wil ook graag gebruik maken van me Iphone. Heb hem vanochtend geactiveerd maar tot op heden nog geen verandering.
Hoe is de status nu bij jullie?
Bij mij nog geen verandering 😞
Yes, me 2 :rolleyes: succes Simyo!
Badge
Zie https://forum.simyo.nl/nieuws-acties-and-verstoringen-59/vertraging-gegevens-verwerking-6227/#post20213
Hopelijk is het snel opgelost, heb hetzelfde probleem.
 

Linda bedankt voor je antwoord!
Hoop dat ze de achterstand snel inlopen, dan kan ik mijn iPhone 5 gaan gebruiken 😉

Reageer