.

Beantwoord

PUKcode

  • 30 October 2012
  • 1 reactie
  • 187 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Ik probeer al bijna 24 uur contact te krijgen, omdat ik geen pin-/pukcode voor mijn nanosim heb. De gegevens in mijn account zijn niet correct en mijn nanosim is al wel geactiveerd. Via Twitter, telefoon en dit forum blijken jullie compleet onbereikbaar. Ik eis nu echt snel een oplossing omdat ik onbereikbaar ben door dit incompotenten gepruts.
icon

Beste antwoord door Wayne 31 October 2012, 11:49

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Hey elger,

Volgens onze gegevens is jouw simkaart reeds geactiveerd. Ook de pin en puk code op jouw persoonlijke pagina zouden reeds aangepast moeten zijn. Zou je jouw toestel volledig uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en mij kunnen laten weten of dit jouw probleem verholpen heeft?

Reageer