.

Beantwoord

Aanvraag nano simkaart ivm aanschaf iPhone 6

  • 10 October 2014
  • 23 reacties
  • 1122 Bekeken

Reputatie 4
Badge +8
Ik ga een iPhone 6 aanschaffen en wil een nano simkaart bestellen.
Omdat de levering van de 6 nogal vertraagd is,
wil ik weten of er een termijn is tussen het ontvangen van de nano simkaart en het activeren ervan.
Ook heb ik me suf gezocht in mijn simyo naar de optie "activeren simkaart".
Dat soort dingen wil ik namelijk graag van te voren weten zodat ik straks niet voor verrassingen kom te staan.
Alvast dank voor de moeite.

groet,
koorelle
icon

Beste antwoord door koorelle 12 October 2014, 22:12

Bekijk originele reactie

23 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Volgens mij is de minimale houdbaarheid van een niet geactiveerde sim 2maanden.
Reputatie 4
Badge +8
Dank je wel Scotsman.
Hoop dat dat inderdaad zo is.
Misschien dat een mod dat nog even kan bevestigen.

🆒

Anders zeg ik mijn abolemonument onmiddelooooooselijk op. LOL
Reputatie 7
Badge +9
Vergat te zeggen dat je de nieuwe sim wel in de koelkast moet bewaren, anders bederft de ingebouwde activatiefunctie....
Mocht dit allemaal niet werken, je weet Radar en Kassa en je rechtsbijstandverzekering wel te vinden, niet? Je abulobolement opzeggen is het laatste wat ik zou doen!

Trouwens heb je toestemming van het forum om zomaar een iPhone 6 aan te schaffen? Daar moet wel eerst over gestemd worden!!
Reputatie 4
Badge +8
Vergat te zeggen dat je de nieuwe sim wel in de koelkast moet bewaren, anders bederft de ingebouwde activatiefunctie....
Mocht dit allemaal niet werken, je weet Radar en Kassa en je rechtsbijstandverzekering wel te vinden, niet? Je abulobolement opzeggen is het laatste wat ik zou doen!

Trouwens heb je toestemming van het forum om zomaar een iPhone 6 aan te schaffen? Daar moet wel eerst over gestemd worden!!


Hahahahahaha
Ik ben ondeugend geweest!!! Ik weet het.
Soms is dat leuk!


Overigens: de rechtsbijstandsverzekering die ik heb is niet best....
"Intellectueel eigendom zaken" doen ze niet.....

Radar kijk ik nooit naar. Mevrouw Hertsenbergs kleding irriteert me.

Het oog wil ook wat nietwaar. 🆒

Ik ga morgen de koelkast uitruimen om plek te maken voor de nanosim.
 
Ik ga morgen de koelkast uitruimen om plek te maken voor de nanosim.

1 dingetje, je sim heeft dan als eerste 5G c. :D
Reputatie 7
Badge +9
Zus, ik zeg ook direct me abodemoment op! :mad:. Schandelijk dat je nog steeds geen antwoord hebt gekregen van Simyo. :mad:
Zelf persoonlijk, heb ik nooit op mevrouw Hertsenberg d'r kleding gelet maar zonder die...tja...da's ook zoiets. Weet niet of dát nou zo'n fraai gezicht is. ;)

Het is overigens beter om je nano in de vriezer te leggen, dan is 'ie namelijk minstens 6 maanden houdbaar. Wel deur dichthouden, anders waait 'ie weg, de kleine sucker. 😛
Reputatie 4
Badge +8

Het is overigens beter om je nano in de vriezer te leggen, dan is 'ie namelijk minstens 6 maanden houdbaar. Wel deur dichthouden, anders waait 'ie weg, de kleine sucker. :p

Hahaha, ik vries 'm in.
In een ijsblokje!

En nog steeds geen antwoord van Simyo.....

Jongens dat vind ik geen stijl.
En ik meen het.
:mad:
Reputatie 4
Badge +8
Zo... heb nu ook maar een contactformulier ingevuld.
Raar woord eigenlijk.
"contactforumulier" klinkt als "abolument" maar dan anders......
Reputatie 7
Badge +9


En nog steeds geen antwoord van Simyo.....



't Is de dag des Heeren, zus. Niet vergeten. Hier in Veendaal heerst zaligen rust. 





En ik meen het.
:mad:


Ha, ha...wat voor actiones ben je aan het voorbereiden dan?.....Rutte erbij betrekken?  :p
Zeg  toch gewoon je abominabelement op. :mad:
Reputatie 4
Badge +8
whahahahahaha dat is ook een leuke!
😃
Reputatie 4
Badge +8
Kreeg vanmiddag al gelijk antwoord van Katinka van Simyo.

Simyo stelt geen limiet in m.b.t. het activeren van de vervangende simkaart.
Dus de simkaart kan eindeloos bewaard worden en kan op elk moment worden geactiveerd worden door de klant.

Hartelijk dank Katinka voor de snelle actie!!!

🙂
Een simyo sim in de koelkast bewaren, een simyo sim in de vriezer bewaren. Wat zijn dat voor mysterieuze raadslagen?
 Volgens mij wordt er een aparte indruk geweckt.🆒:p
Reputatie 4
Badge +8
Mojn oude analoge 120 filmpjes bewaar ik ook in de koelkast. De nog oudere liggen in de vriezer. Dus gek ist nie! 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Hoi koorelle en de rest!

Ik heb dit topic even naar het subforum Simkaart verplaatst. Past ie perfect tussen, dacht ik zo ;)

Helaas zag ik dit topic nu pas en duurde het zo lang en ben ik verslagen door Katinka qua snelheid...
Maar fair is fair; ze heeft gelijk. Je kunt je simkaart zelfs buiten de koeling een mooi tijdje bewaren.
Reputatie 7
Badge +9
Nog 7 nachies. 😃
Reputatie 7
Badge +9
Nog 7 nachies. :D

Yep, maar de nachten zijn al best wel koud hier op de stoep voor de nieuwe Apple store waar ik sinds vanavond aan het kamperen ben.
Reputatie 4
Badge +8
Ocherm.... Ik heb nog een leuke Negev tent, zal ik 'm opsturen?
Reputatie 4
Badge +8
Die nachten zijn het ergst broer.
Reputatie 4
Badge +10
Hahah Scotsman, wat een diehard 😃 Met zo'n Negev tent van koorelle overleef je het wel 😉
Reputatie 4
Badge +8
Hahah Scotsman, wat een diehard 😃 Met zo'n Negev tent van koorelle overleef je het wel ;)
Met mij erbij waarschijnlijk niet, maar zonder een houseputin is het te doen.


Overigens mijn complimenten aan Simyo.
Heb vanmiddag voordat ik de nano sim in mijn eveneens vanmiddag ontvangen iPhone6 stopte,
dat ieliepielietje via Mijn Simyo geactiveerd en dat ging zonder enig probleem.

Ik had een angstig voorgevoel, maar dat bleek ongegrond!


😃
Reputatie 7
Badge +9
Verdorie, nou heb ik me hier op de stoep verslapen en heb ik de grand opening van de Apple store gemist! Ik had gisteravond wel een fles whisky leeggedronken om warm te blijven (het tentje van koorelle kwam te laat, helaas), misschien dat dat de oorzaak van de diepe nachtrust was... :rolleyes:
Reputatie 4
Badge +8
Verdorie, nou heb ik me hier op de stoep verslapen en heb ik de grand opening van de Apple store gemist! Ik had gisteravond wel een fles whisky leeggedronken om warm te blijven (het tentje van koorelle kwam te laat, helaas), misschien dat dat de oorzaak van de diepe nachtrust was... :rolleyes:

Ocherm..... Hoop wel dat de whisky heeft gesmaakt. Had je tenminste toch nog een klein beetje plezier! 😉
Reputatie 6
Badge +10
Slaap Scotsman slaap! 😉

Reageer