Skip to main content

Ik heb nu al 5 dagen geen signaal/bereik, nadat ik op een andere telefoon ben overgestapt. De installatie van eSIM lijkt goed gegaan, maar alsnog geen werkende eSIM. Heb dit al gemeld bij medewerkers via whatsapp en de telefonische klantenservice. Alle troubleshooting gedaan via whatsapp, geen resultaat. 

De technische dienst zou er ’met spoed’ naar kijken maar ik heb nog steeds niets vernomen. Als ik de klantenservice bel, verschuilt de medewerker zich achter een technische dienst en vervolgens verneem ik weer niets. Het is om frustrerend van te worden!!

Aangezien ik (net als velen) afhankelijk ben van mijn telefoon, verzoek ik direct om professionele ondersteuning van Simyo. Ik heb een andere voorstelling van ‘spoed’. Verplaats je a.u.b. in de klant en laat jullie eens van jullie betere kant zien. 

Hi @raymundjacobs,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je al 5 dagen onbereikbaar bent! Ik kan het me voorstellen dat je hiervan baalt..

Je hebt hier al een topic over gestart zie ik. Het is niet de bedoeling om meerdere topics te starten omtrent hetzelfde probleem, ik wil je daarom vragen om via één topic verder te communiceren om verwarring te voorkomen. Je kunt eventueel onze huisregels doorlezen. Ik help je via dit topic graag verder.

Groetjes,
Roeqajja