.

Beantwoord

Sim starterspakket niet ontvangen, hoe kan dit?


Beste,
Afgelopen dinsdag een sim starterspakket besteld, nu zaterdag en helaas nog geen sim kaart per post mogen ontvangen.....in de mail werd aangegeven de sim kaart te ontvangen binnen 3 werkdagen.....jammer.....
icon

Beste antwoord door Naomi 28 March 2015, 17:09

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Kootje, welkom op het Simyo forum!

Jammer om te horen dat je teleurgesteld bent. Ik begrijp dat je je simkaart graag zo snel mogelijk ontvangt.

In je gegevens zie ik niet dat je een simkaart hebt besteld. Klopt het dat het gaat om je telefoonnummer eindigt op 567? Met dit 06-nummer ben je ook ingelogd op Mijn Simyo. Of gaat het om een ander nummer, bijvoorbeeld die eindigend op 748? 🙂 Hier zie ik wel staan dat er een vervangende simkaart is besteld.

Laat je het weten? Ik kan het dan voor je nakijken 😳
Hoi Naomi, het is een nieuw starterspakket voor mijn schoonvader en het nummer eindigt inderdaad op 748. De puk en pincode heb ik ook al via de mail ontvangen.......
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Kootje,
Die bestelling zie ik ook terug! Ik zie ook dat de order gepickt is, maar het zou kunnen dat er wat vertraging zit in de verzending.
Vandaag wordt er geen post bezorgd, zou je de postbezorging van morgen nog even af kunnen wachten?
Beste Ernst,
Zojuist eindelijk de simkaart per post ontvangen......
Dank voor de reacties
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Kootje,

Wat fantastisch om te horen dat je eindelijk de simkaart hebt . Sorry dat het zo lang heeft geduurd! Ben je er wel blij mee en heb je de simkaart al kunnen activeren? :)

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,
Dank voor je reactie, heb hem al geactiveerd en hij doet het uiteraard :)
Jammer dat het alleen wat langer heeft geduurd dan normaal.....
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Kootje,

Het is inderdaad jammer dat het wat langer heeft geduurd. Helaas zijn wij in dit geval afhankelijk van de postbodes! Ik had 'm het liefst bij je langs gebracht 😉 Fijn dat het nu werkt!

Groetjes, Tiury
Ik wil ook graag reageren. 21 mei besteld, mail gekregen dat ik binnen 2 dagen een starters pakket krijg. Niks gehad dus 25 mei mail gestuurd, geen antwoord. Vandaag gebeld, leuk muziekje maar na 15 minuten nog niemand aan de lijn... kortom belachelijk slechte service

als reactie hier op uit blijft graag alles annuleren en dan meld ik het wel bij de consumetenbond... wat kan je anders tegen een organisatie die niks doet... echt niks.
Reputatie 7
Badge +9
ps mijn nummer is xxxxxxxxxx daar kan toch niemand wat mee, want die werkt niet... door Simyo
Als ik u was, zou ik toch dat nummer niet plaatsen. Simyo medewerkers (=Moderatoren) kunnen zien wat je nummer is en als het nummer straks wel werkt, dan kun jij hem niet meer weghalen. Daarnaast mag je simpelweg geen privégegevens plaatsen. Als die nodig zijn vraagt een moderator om een privébericht te sturen.

Die simkaart hoort er inderdaad al te zijn, en de email zou denk ik ook wel beantwoord horen te zijn. Een moderator gaat hier in ieder geval naar kijken.
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Bonnevanhes,

Welkom op het forum :)

Stom dat je het startpakket nog niet hebt ontvangen! Blijkbaar is het startpakket naar een ander huisnummer verstuurd. Mijn collega heeft het adres aangepast en een nieuwe simkaart verstuurd zie ik! Nu moet het wel goed gaan.

Heb je nog vragen hierover? Laat het me gerust weten!

Groetjes,
Lu

Reageer