Beantwoord

Mijn simkaart is defect geleverd, mag ik een nieuwe?

  • 28 mei 2020
  • 5 reacties
  • 219 Bekeken

Vandaag heb ik geprobeert een nieuwe simkaart in een nieuwe telefoon te plaatsen. Helaas wordt de kaart niet herkend, ook niet in een ander toestel. Een andere sim in de telefoon werkte wel direct. Ik kan dus niet anders concluderen dan dat de simkaart defect is. Ik kan een nieuwe bestellen voor vijf euro, maar ik hoop op uw coulance aangezien het een nieuwe kaart betreft.

icon

Beste antwoord door Bas 29 mei 2020, 10:12

Hoi Geertpia, 

Welkom op ons forum! :blush:

Wat vervelend dat je nieuwe simkaart het niet doet… Ik heb gelijk kosteloos een nieuwe voor je aangevraagd! Durf alleen niet te beloven dat ‘ie er morgen al is… Kan zijn dat het dinsdag wordt!

Kan ik je in de tussentijd nog ergens anders mee helpen? 

Groetjes, 
Bas

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7

Is de simkaart geactiveerd en staat hij ook als actief op je MijnSimyo pagina vermeld? 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi Geertpia, 

Welkom op ons forum! :blush:

Wat vervelend dat je nieuwe simkaart het niet doet… Ik heb gelijk kosteloos een nieuwe voor je aangevraagd! Durf alleen niet te beloven dat ‘ie er morgen al is… Kan zijn dat het dinsdag wordt!

Kan ik je in de tussentijd nog ergens anders mee helpen? 

Groetjes, 
Bas

Hi Bas, dank voor de snelle reactie!

PS is het voor het juiste telefoonnummer? Eindigend op 153? Ik heb inmiddels meerdere nummers bij Simyo😀

Reputatie 4
Badge +3

Hey Geertpia,

 

Goed dat je dat nog even bij ons checkt 😄 Ik zie inderdaad dat Bas bij het nummer wat met deze cijfers eindigt een nieuwe heeft verzonden. Dat gaat dus gelukkig helemaal goed.

Kan ik nog iets anders voor je doen? Reageer dan gerust.

 

Groetjes,

Ouael

Reageer