Hi @Klant PrePaid,
Bedankt voor je bericht.
Groentjuh schreef:
Klant PrePaid schreef:
Oké dank u.
Dit mijn eerste abonnement dus ik schrok me een hoedje.
Bij een abonnement is de einddatum zoals ik zei geen echt probleem, want daar gaat de stekker er niet uit. Die loopt door tegen zelfde prijs en voorwaarden, maar wordt maandelijks opzegbaar.
Deze informatie klopt helemaal! Na de einddatum van je contract blijft je abonnement stilzwijgend doorlopen met dezelfde tarieven, je abonnement is dan maandelijks opzegbaar. Het is dus niet zo dat je abonnement stopt na je einddatum.
Klant PrePaid schreef:
Waarom stuurt Simyo geen enkel bericht dat je abonnement afloopt.
Nu heb ik snel getikt en zie ik net op Insta dat er voor het zelfde geld 5x zoveel Mb's had kunnen krijgen.
Daar baal ik enorm van.
Ben dit niet gewend van Simyo.
Ik zie op je aansluiting dat je momenteel onze laagste tarieven gebruikt. Je zou voor €1 extra inderdaad 10GB kunnen krijgen in plaats van 2GB. Je kunt je bundels gerust aanpassen vanaf volgende maand (morgen) via Instellingen> Abonnement> Bundels wijzigen. Als je je bundel in april wijzigt, dan gaat je wijziging vanaf 1 mei in.
Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben dan hoor ik het graag!
Super bedankt voor jullie hulp! @Groentjuh en @JanD 😊
Groetjes,
Roeqajja