Skip to main content
Beantwoord

SIMYO is niet bereikbaar en ziet niet dat iets is opgezegd !!!!

• January 13, 2026
  • 8 reacties
  • 47 Bekeken

Forum|alt.badge.img

jullie komen met een herinnering voor betalen van abonnement van 06XXXXXXXX, maar dat nummer heb ik in november 2025 al opgezegd. Jullie zijn niet bereikbaar en kijken niet op jullie site. Ik heb gelukkig geen abonnementen meer bij Simyo, want jullie snappen d'r niets van !! Waarom moet ik betalen voor iets wat ik niet meer heb???

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@bergern06,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je en negatieve ervaring met ons hebt gehad en je niet tevreden bent over onze service. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Zojuist heb ik het 06-nummer even uit jouw bericht verwijderd omdat het is niet is toegestaan om privégegevens publiekelijk te plaatsen/delen. Wel heb ik het nummer proberen op te zoeken in ons systeem maar kwam er zo snel niks tevoorschijn.

Ik help je graag verder. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en de bijbehorende persoonlijke gegevens? Hopelijk komen we dan tot een oplossing.

Groetjes,
Amy

8 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • January 13, 2026

Hoi ​@bergern06,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je en negatieve ervaring met ons hebt gehad en je niet tevreden bent over onze service. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Zojuist heb ik het 06-nummer even uit jouw bericht verwijderd omdat het is niet is toegestaan om privégegevens publiekelijk te plaatsen/delen. Wel heb ik het nummer proberen op te zoeken in ons systeem maar kwam er zo snel niks tevoorschijn.

Ik help je graag verder. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en de bijbehorende persoonlijke gegevens? Hopelijk komen we dan tot een oplossing.

Groetjes,
Amy

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • January 13, 2026

Ik heb alle nummers verwijderd die ik ooit van simyo had. het laatste nummer eindigend op 2216 heb ik naar kpn overgezet. 4 dec heb ik € 9,18 12 dec € 10,34  1 jan € 5,00 en 8 jan heb ik 16,61 betaald. Jullie zijn niet telefonisch en per mail bereikbaar en wat je op jullie site invult en of veranderd dan wordt niet gezien. Wat een verschrikkelijk bedrijf. Nog nooit zoiets meegemaakt

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • January 13, 2026

Ik zal in ieder geval ook een klacht indienen bij Consumentenbond, trust en klachtendienst

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • January 13, 2026

Op de mail die jullie sturen dat en wat je moet betalen kan je ook niet reageren en dat is toch uiterst klantonvriendelijk op z'n sterks !!!

JanD
  • January 13, 2026

Beste ​@bergern06 , moderator ​@Amy heeft gevraagd haar een privébericht te sturen, zodat zij dit kan oppakken, heb je dat gedaan?

Dat is voor het moment het enig juiste contactmoment.

Blijven klagen dat Simyo niet of slecht bereikbaar is, gaat dus niet meer op.

@Amy ​ doet je een handreiking en pak die dan ook op.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • January 14, 2026

Hoi ​@bergern06,

Helaas heb ik nog geen privébericht van je mogen ontvangen. 

Zoals @JanD aangeeft is dat voor nu de beste manier waarop ik je verder kan helpen.

Ook heb ik de afbeelding die je had gepost verwijderd aangezien daar privégegevens in zijn te zien zoals het 06-nummer en factuurnummer etc. Dit is niet toegestaan in verband met de veiligheid van jouw gegevens. 

Ik zie graag alsnog je bericht tegemoet ik mijn privé inbox.

Groetjes,
Amy

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • January 14, 2026

waar moet ik dan dat privébericht vinden, waar ik dan de gegevens kan invullen? weer SIMYO zo onduidelijk en niet te vinden

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • January 14, 2026

waar moet ik dan dat privébericht vinden, waar ik dan de gegevens kan invullen? weer SIMYO zo onduidelijk en niet te vinden

Amy stuurt een link om haar een privébericht te sturen? Klik op haar link, en je kunt ​@Amy een privébericht sturen.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en de bijbehorende persoonlijke gegevens?

Dus zeg maar hierboven op dat oranje "privébericht” klikken/drukken.