Skip to main content

.

Beantwoord

Ander abonnement bij Simyo, hoe werkt dit?

• 16 januari 2025
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Vanaf volgende maand is mijn simyo compleet klaar omdat we overgestapt zijn. Nu gebruik ik dus meer data dan het maximale 15 gb die ik kan kiezen bij mijn abonnement. Nu zie ik dat jullie nu een abonnement hebben van 20 gb voor 11.50. Ik kan dit niet kiezen terwijl ik wel een abonnement heb bij jullie. Mijn vraag is dus hoe ik dat abonnement vanaf volgende maand kan gebruiken.

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@Stef01,

Bedankt voor je bericht. ​@JanD heeft het al eigenlijk goed uitgelegd (heel erg bedankt ​@JanD!) maar voor een uitgebreidere uitleg wil ik je verwijzen naar de reactie van ​@Groentjuh in deze topic: Bundel wijzigen, hoe werkt dit precies? Ik zie dat je momenteel nog niet contractvrij bent, je kan dus op dit moment jouw bundels wijzigen naar die van 20GB. 

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag! 

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

2 reacties

JanD
  • Consultant
  • 765 reacties
  • 17 januari 2025

Beste ​@Stef01 je kunt je abo maandelijks naar boven of beneden bijstellen en gaat dan per de 1e van de komende maand in.

Dit kun je kun de MijnSimyo app regelen of via de website van Simyo bij MijnSimyo.

Succes.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1692 reacties
  • antwoord
  • 17 januari 2025

Hoi ​@Stef01,

Bedankt voor je bericht. ​@JanD heeft het al eigenlijk goed uitgelegd (heel erg bedankt ​@JanD!) maar voor een uitgebreidere uitleg wil ik je verwijzen naar de reactie van ​@Groentjuh in deze topic: Bundel wijzigen, hoe werkt dit precies? Ik zie dat je momenteel nog niet contractvrij bent, je kan dus op dit moment jouw bundels wijzigen naar die van 20GB. 

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag! 

Groetjes,
Seren

Reageer