Skip to main content

.

Ik ben nieuw bij simyo, ik heb een 2 jarig contract voor 8,50 per maand, wordt dit elke 1 oktober ineens duurder? Of is dit 2 jaar vast? En hoe zorg ik optijd dat t daadwerkelijk is gestopt na die 2 jaar?

En bij porteren.nl staat: 

SV: validated - {{svNote}},
PO:GeenPO - -

Moderator: Titel is aangepast voor duidelijkheid en betere vindbaarheid.

Ik ben nieuw bij simyo, ik heb een 2 jarig contract voor 8,50 per maand, wordt dit elke 1 oktober ineens duurder? Of is dit 2 jaar vast? En hoe zorg ik optijd dat t daadwerkelijk is gestopt na die 2 jaar?

Hoi ​@boazvangeest 

Jouw vragen hebben volgens mij betrekking op de inflatiecorrectie welke door Seren in het topic worden beschreven. HIER staat ook wat uitleg. De tarieven worden jaarlijks geïndexeerd (volgens de richtlijnen van het CBS) per 1 oktober. Als je langer dan 3 maanden klant bent krijg je daarmee te maken. Een moderator zal hier nog wel op reageren maar je hebt nu alvast wat leesvoer.

Hi ​@boazvangeest,

Bedankt voor je bericht. Wat ​@Friesian aangeeft in zijn bericht is correct (bedankt!) maar even ter aanvulling: Het tarief van je abonnement of bundel kan jaarlijks op 1 oktober verhoogd worden volgens de CBS Consumentenprijsindex over de voorgaande periode van 1 juli - 30 juni. Dit geldt alleen als je op 1 oktober meer dan drie maanden klant bent van Simyo. 

Mocht je nog vragen vragen hebben hoor ik dat graag! 

Groet,
​​​​​​​Seren

Reageer