Skip to main content

.

Beantwoord

Overstap KPN naar Simyo met contract die niet is afgelopen, hoe werkt dat?

Ik vraag dit voor een kennis. 

Een kennis van mij heeft een 2-jarig KPN abonnement. Nu stelde ik voor om naar Sim-only van Simyo te nemen, dat is goedkoper en veel meer data, en (onbeperkt)beltegoed.

Zijn er aan de overstap kosten verbonden, als het abonnement van KPN nog niet afgelopen is (Overstap boete)?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@EricDee het contract wordt dan vroegtijdig opengebroken bij KPN en zullen de niet-verstreken termijnen in 1 keer afgerekend moeten worden bij KPN.

Je kennis kan wel van de overstapservice gebruik maken met nummerbehoud onder eerder genoemde voorwaarden.

Als je kennis ook  vast internet bij KPN heeft, krijgt je kennis bij Simyo extra data bij de gekozen bundel.

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

7 reacties

JanD
  • Consultant
  • 810 reacties
  • antwoord
  • 27 maart 2025

Beste ​@EricDee het contract wordt dan vroegtijdig opengebroken bij KPN en zullen de niet-verstreken termijnen in 1 keer afgerekend moeten worden bij KPN.

Je kennis kan wel van de overstapservice gebruik maken met nummerbehoud onder eerder genoemde voorwaarden.

Als je kennis ook  vast internet bij KPN heeft, krijgt je kennis bij Simyo extra data bij de gekozen bundel.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1751 reacties
  • 27 maart 2025

Hoi ​@EricDee,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen te jouw kennis overweegt om over te stappen! Wat ​@JanD heeft uitgelegd in zijn bericht klopt in principe helemaal! Daar heb ik niks aan toe te voegen. :) 

Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik dat graag! En ​@JanD, heel erg bedankt voor je behulpzaamheid!

Groetjes,
Seren

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • 4052 reacties
  • 27 maart 2025

Oftewel als het om kosten besparen gaat, zit eerst het contract maar uit en stap daarna over. ðŸ˜‰ Die maandelijkse abonnementskosten van KPN voor dat abonnement betaal je immers in beide gevallen.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1751 reacties
  • 27 maart 2025
Groentjuh schreef:

Oftewel als het om kosten besparen gaat, zit eerst het contract maar uit en stap daarna over. ðŸ˜‰ Die maandelijkse abonnementskosten van KPN voor dat abonnement betaal je immers in beide gevallen.

Daar ben ik het helemaal mee eens! :)

• auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 2 april 2025

Een beetje late reactie.  Maar bedankt allemaal voor jullie reactie!  Simyo (Sim only).is dan een stuk voordeliger, dan haar KPN abonnement. 

Bedankt!

Kaas Berrie 25
Forum|alt.badge.img
EricDee schreef:

Een beetje late reactie.  Maar bedankt allemaal voor jullie reactie!  Simyo (Sim only).is dan een stuk voordeliger, dan haar KPN abonnement. 

Bedankt!

En ach ja, Simyo is ook KPN.

Gelezen: Wie is de eigenaar van Simyo? Simyo is een 100% online telecomprovider en dochterbedrijf van KPN 😉. De budget dochter van KPN dus, alla Transavia de budget maatschappij van KLM is. 

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1751 reacties
  • 3 april 2025

Graag gedaan ​@EricDee! Omdat je vraag is beantwoord zal ik dit topic sluiten.

Mocht je een andere vraag hebben, â€‹kun je altijd een nieuw topic openen! 

Bedankt iedereen voor jullie behulpzaamheid!