.

Beantwoord

Waarom werkt mijn internet niet?

  • 11 July 2016
  • 5 reacties
  • 123 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb zojuist een prepaid internet bundel geactiveerd van 7,- voor 250MB, nu wil ik dit gebruiken... maar mijn telefoon pakt het niet op zodra ik mijn 'mobiele gegevens' aan zet. wat ik wel verwacht. Moet ik naast betalen, activeren en 'mobiele gegevens' aanzetten nog andere dingen doen?...

Ik hoor het graag,

Groeten,
Douwe
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 July 2016, 22:03

Bekijk originele reactie

5 reacties

Staat op mijn simyo, instellingen, NETWERKINSTELLINGEN......Internet aan?
Badge
Die staan aan, en helaas pakt hij de bundel nog niet op..
Staan de namen toegangspunten goed ingesteld?
https://www.simyo.nl/klantenservice/gebruiken-instellen-34/internetinstellingen-53/telefoons-395

Kan zijn dat een moderator iets meer doet en zeker kan....indien nodig.
Badge
Hartelijk dank! Dit heeft geholpen, heb zojuist alles handmatig ingevoerd en nu werkt het!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Daikema,

Wat vervelend dat je niet meteen gebruik kon maken van je internetbundel.

Gelukkig was Friesian er snel bij met de oplossing 😃 Fijn dat het nu werkt!

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Sean

@Friesian, bedankt voor de topservice!

Reageer