Beantwoord

Waarom is mijn simkaart buiten gebruik gezet?

  • 17 juli 2019
  • 2 reacties
  • 292 Bekeken

Ik heb sinds kort geen beltegoed en heb nu weer verhoogd en dan doet mijn nummer het niet omdat mijn simkaart geblokkeerd is waarom en hoe kan ik dit veranderen?
icon

Beste antwoord door Kevin 17 juli 2019, 13:45

Hoi Martin123,

Welkom op het Simyo forum!

Door de aanschaf van je internetbundel was je beltegoed op 0 komen te staan. Hierdoor kwam er een automatische blokkade op je simkaart. Hierdoor kon je dus ook niet internetten. Ik zie dat je ondertussen al contact gehad hebt met onze klantenservice en dat alles ondertussen is opgelost! 😀

Dankjewel voor de hulp Groentjuh!

Groetjes,

Kevin
Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Martin123,

Welkom op het Simyo forum!

Door de aanschaf van je internetbundel was je beltegoed op 0 komen te staan. Hierdoor kwam er een automatische blokkade op je simkaart. Hierdoor kon je dus ook niet internetten. Ik zie dat je ondertussen al contact gehad hebt met onze klantenservice en dat alles ondertussen is opgelost! 😀

Dankjewel voor de hulp Groentjuh!

Groetjes,

Kevin
Reputatie 7
Badge +9
Als je nummer nooit langer dan 6 maanden niet is gebruikt (je hebt niet gebeld naar een nummer, geen SMS gestuurd, geen data verbruikt, geen internetbundel aangeschaft of niet opgewaardeerd gedurende 6 maanden) en je hebt nu meer dan 0 euro beltegoed, dan is er eigenlijk geen reden dat de simkaart is geblokkeerd.

Soms gaat het deblokkeren na het opwaarderen fout. Dan moet een moderator even een schop tegen het systeem geven... Dat laatste zullen de moderatoren indien nodig zo snel mogelijk doen!

Reageer