.

Beantwoord

Waarom duurde het opwaarderen erg lang?

  • 9 April 2015
  • 8 reacties
  • 227 Bekeken

Reputatie 4
Badge +8
Het duurt erg lang voordat het per Ideal reeds afgeschreven tientje op het tegoed van mijn reserve prepaid kaart staat.
Je zult maar in een penibele situatie zitten.
icon

Beste antwoord door Tiury 10 April 2015, 13:10

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi koorelle,

Goed dat je dit aangeeft 🙂. Ik heb de betaling teruggevonden en ik zie inderdaad dat de betaling er 1 uur en een kwartier over heeft gedaan om aan je account toegevoegd te worden. Normaliter is dit binnen enkele minuten. Gisteren lag er rond dat tijdstip een stekker uit het internet hier, dus de financiële afdeling heeft het idee dat het daarmee te maken heeft. Mocht dit nogmaals een keer opvallen, hoor ik het heel graag van je :8.

Groetjes, Tiury
Reputatie 4
Badge +8
Okee, dank je voor je terugkoppeling Tiury.
Heb al een paar dagen eerder een eenmalige machtiging gedaan voor hetzelfde nummer,
de eurocent is al afgeschreven, maar dát tientje is er ook nog niet. Zal waarschijnlijk
wel normaal zijn, vanwege die eurocent check!

p.s. ik zie dat ik een tikvoud heb gemaakt in de titel. Zou je dat aan willen passen svp?
Alvast hartelijk dank! 😉
Badge +8
Hoi Koorelle,

Sorry voor het late antwoord.
Ik zie inderdaad een iDeal betaling en ik zie een 1 cent betaling. Ik zie nog niks wat we per eenmalige machtiging hebben afgeschreven. Ik kan dat morgen navragen bij de financiële mensen hier, maar ik wilde je toch vast laten weten dat we er naar aan het kijken zijn. Er is vast een heel logische verklaring 🙂

Je hoort morgen van mij!

Groetjes,
Charlene
Reputatie 4
Badge +8
Dank je voor het, in mijn optiek wél snelle, antwoord!
🙂
Badge +8
Hoi Koorelle,

We hebben het even getest. Het zit een beetje stom in elkaar :?
Jij koos voor opwaarderen met een eenmalige machtiging. Om de machtiging uit te kunnen voeren vragen we dan een 1 cent proefbetaling, om je rekeningnummer te activeren bij je aansluiting.
Wanneer die betaling gelukt is, is je rekeningnummer actief, maar wordt je € 10 (waar je eigenlijk meteen al om vroeg) nog niet bijgeschreven.
Je zou dan dus nog een keer moeten kiezen voor € 10 opwaarderen via eenmalige machtiging, en dan voert 'ie dat meteen uit.
Ik vind het ook niet helemaal logisch. Die opdracht heb je immers al meteen gegeven. Maar er is mij verzekerd dat dat proces al onder de loep ligt. Dat zal dus binnenkort verbeteren.
De € 10 waar je dus nog op aan het wachten was, die opdracht staat nog niet klaar. Mocht je die alsnog willen uitvoeren via eenmalige machtiging, dan kies je dat nu, en zie je ook een ander schermpje verschijnen:)

Is het zo duidelijk voor je, Koorelle?

Groetjes,
Charlene
Reputatie 4
Badge +8
Charlene, helemaal duidelijk, dank je voor je antwoord!
Toch blij dat het de aandacht heeft!
🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi koorelle,

Fijn dat de uitleg van Charlene helemaal duidelijk is (we verwachten natuurlijk ook niets anders van haar ;)). Ik zie dat je het automatische opwaarderen nog niet hebt aangezet, maar dat is voorlopig nog niet helemaal nodig, als ik je huidige beltegoed zo zie 😉.

Groetjes, Tiury
Reputatie 4
Badge +8
🙂 nee Tiury eerst maar eens opmaken!

Reageer