.

Beantwoord

Voordelig onderling bellen activeren werkt niet. Wat nu?

  • 30 April 2016
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

Goedemorgen. Ik heb een prepaid sim en wil via de simyo app onderling bellen activeren. Alles gat goed tot na de bevestiging met de inlog code. Dan krijg ik de melding er Is iets fout gegaan. Probeer het nog een keer. Maar dat blijft maar komen dat ergens valt er bij mij steeds een bitje om. Data bundel aan en uit zetten gaat wel goed.
icon

Beste antwoord door Angela 3 May 2016, 20:19

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mr.wilbo,

Welkom op het Simyo Forum.

Sorry voor mijn late reactie! Dit is niet mijn bedoeling geweest. Vanwege drukte op het forum ben ik helaas niet eerder toegekomen aan jouw vraag.

Het is natuurlijk erg onhandig dat je 'onderling bellen' niet kunt activeren. Ik wil je vragen om dit eens via onze website te proberen in plaats van via onze app. Bij voorkeur via de browser Google Chrome. Hiermee werkt onze website het beste.

Zou je dit willen proberen en mij op de hoogte willen houden hiervan? Alvast bedankt!

Groetjes,
Angela
Goedemorgen.
Helaas ik kom tot kies bundel. Daarna klik ik op activeren en ook hier de melding helaas er is iets mis gegaan, probeer het later nog eens. Geprobeerd met Google Chrome zoals gevraagd.
Is opgelost.. Ik had nog de oude prepaid tarieven.. Door akkoord te gaan met de nieuwe tarieven kon ik ook onderling bellen activeren..
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Mr.wilbo,

Wat goed zeg, dat je zelf de oplossing hebt gevonden. Hier was ik zelf niet 1,2,3 op gekomen 🙂. Bedankt dat je de oplossing op het forum hebt gedeeld. Zo help je wellicht iemand met hetzelfde probleem 😳.

Mocht je toch nog verdere vragen hebben, zie ik je graag terug op het Simyo forum.

Groetjes, Tiury

Reageer