.

Beantwoord

Ik probeer een Simyo Shop te openen voor de VriendenDeals. Hoe kan het dat dit niet lukt?

  • 12 October 2015
  • 6 reacties
  • 173 Bekeken

Als ik voorwaarde accepteer en druk dan op de knop open je eigen simyo shop dan ververst het beeld en kom ik niet verder
icon

Beste antwoord door Angela 13 October 2015, 13:19

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Abrecords,

Welkom op het Simyo Forum.

Extra centen verdienen via een Simyo Shop is natuurlijk super slim 🙂 Jammer dat dit nu niet lijkt te werken.

Om ervoor te zorgen dat jouw shop zo snel mogelijk online komt te staan, wil ik een aantal dingen met doornemen. Allereerst wil ik graag weten welke browser jij gebruikt. Onze website werkt het beste met Google Chrome. Mocht je dit nog niet geprobeerd hebben, dan wil ik je vragen dit eens te doen.

Biedt dit niet de oplossing, kun je de cookies verwijderen en de cache leeg maken. Start de browser hierna even opnieuw op en probeer het nog eens.

Werkt dit nog niet? Verdorie! Laat het even weten zodat ik op zoek kan naar een andere oplossing. In dat geval zal ik onze IT mannen eens aan het werk zetten 😉

Laat je het ook even weten als het wel werkt?

Groetjes,
Angela
Ik gebruik Google Chrome .
Cache leeg gemaakt helpt ook niet .
Helaas .

Mvg Ab
Reputatie 7
Badge +10
Jammer dat dit niet geholpen heeft Ab! In dit geval hebben jij en ik alles gedaan en getest wat we konden. Tijd om de heren van de IT afdeling in te schakelen. Ik heb ze een verzoek gestuurd om dit uit te zoeken. De verwachting is dat we hier morgen wat meer over weten 🙂 Uiteraard houd ik je op de hoogte!

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Oeps! Ik denk dat ik niet helemaal wakker was Ab. Jij hebt een prepaid aansluiting zie ik. Je kunt alleen met een Simyo Sim Only een eigen shop openen. Sorry voor de verwarring. En sorry dat ik niet goed heb opgelet.

Groetjes,
Angela
Angela, gelukkig dat er iemand wakker was...
Heeft me wel wat tijd gekost op3 verschillende apparaten voordat ik jouw post hier gevonden had.
Tip: zet de link naar het maken van een eigen shop gewoon uit voor prepaid gebruikers!
Ben overigens wel erg tevreden, dus ga nu ook Sim Only bestellen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi wRonG,

Dat is een hele goede tip van je. We nemen 'm mee bij de ontwikkeling van Mijn Simyo 🙂. Leuk dat je overstapt naar een Sim Only omdat het je goed bevalt. Je kunt dan uiteraard ook meteen van start gaan met de vriendendeal actie. Tel uit je winst!

Groetjes, Tiury

Reageer