.

Beantwoord

Prepaid beltegoed is op maar ik heb wel de sessie kunnen afmaken, klopt dat?

  • 19 September 2021
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

Ik ben redelijk nieuw bij Simyo en iets is me onduidelijk.

mijn dochtertje heeft gisteren onbewust een app (140 mb) via mobiele data gedownload.

Verbruik hiervan is 21 euro (0,15 ct/mb).

haar prepaid saldo was die morgen nog 11 euro, dus je zou zeggen dat ze nu 10 euro in de min staat, echter haar beltegoed staat “gewoon” op 0 en niet in de min. Hierna (na het downloaden vd app) had ze overigens geen internet meer (geblokkeerd). Klopt het dat Simyo dit weer netjes tot 0 heeft aangevuld?

(Wat ook wel logisch is want als moeder heb ik tijdens de aanschaf vd prepaid kaart erop gelet of internet stopt als beltegoed op is.)


 

 

icon

Beste antwoord door Daisy 19 September 2021, 16:03

Bekijk originele reactie

5 reacties

Dank jullie wel voor de antwoorden!

ja, de download sessie heeft ze gewoon af kunnen maken.

En deiPhone is inmiddels ingesteld op dat apps alleen kunnen worden gedownload vanuit de appstore met wifi.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi RRI,

 

Goed dat je contact opneemt, ik kan me voorstellen dat je wilt weten hoe het zit. 

 

Het klopt inderdaad dat je beltegoed als het ware in de min raken omdat we het belangrijk vinden dat je gesprek/internetsessie niet zomaar af word gekapt. Daarna vult Simyo het beltegoed weer aan tot €0, wanneer je daarna het beltegoed ook opwaardeert word de simkaart ook gedeblokkeerd en kun je deze weer gebruiken.

 

Groetjes,

Daisy

Ik mis hier een stukje informatie in het antwoord. Om te voorkomen dat er weer beltegoed verdwijnt….@RRI heb je ervoor gezorgd samen met je dochtertje dat apps alleen worden gedownload via WiFi? En als extra informatie. Met bijvoorbeeld My Datamanager kun je ook voor prepaid een waarschuwing instellen op Android.

Reputatie 6
Badge +6

Goed punt @Friesian, het loont zeker om even de instellingen van het toestel goed na te kijken! Maak daarvoor gebruik van dit blog boordevol tips en tricks 😇

Reputatie 6
Badge +6

Graag gedaan hoor! Mochten we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, dan weet je ons te vinden 😇

Reageer