Skip to main content
Beantwoord

Mijn simkaart is geblokkeerd, hoe kan ik dit oplossen?

• September 3, 2026
  • 1 reactie
  • 7 Bekeken

Hallo, ik heb mijn symio opgewardeerd, maar ik krijg geen internetverbinding op mijn telefoon. Als ik vervolgens in de instellingen van MijnSymio kijk, geeft deze aan: Je simkaart is geblokkeerd. Op deze pagina lees je welke soorten blokkades er kunnen zijn en hoe je ze eenvoudig zelf oplost. Zo ben je snel weer bereikbaar. Al de genoemde problemen op de blokeringslijst van symio zijn bij mij niet van toepassing. 

Beste antwoord door Shaniqua

Hoi ​@JacobF,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je na het opwaarderen nog steeds geen internetverbinding hebt en dat Mijn Simyo aangeeft dat je simkaart is geblokkeerd.

Normaal gesproken wordt deze blokkade binnen 10 tot 15 minuten na het opwaarderen automatisch opgeheven, maar het komt helaas weleens voor dat deze administratieve blokkade blijft hangen. Omdat de standaardlijst met oplossingen voor jou niet werkt, moeten wij dit handmatig in het systeem voor je resetten.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer en persoonlijke gegevens? Dan kunnen we samen kijken wat er precies aan de hand is en zoeken naar een oplossing.

Groetjes,
Shaniqua

1 reactie

Shaniqua
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • September 4, 2026

Hoi ​@JacobF,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je na het opwaarderen nog steeds geen internetverbinding hebt en dat Mijn Simyo aangeeft dat je simkaart is geblokkeerd.

Normaal gesproken wordt deze blokkade binnen 10 tot 15 minuten na het opwaarderen automatisch opgeheven, maar het komt helaas weleens voor dat deze administratieve blokkade blijft hangen. Omdat de standaardlijst met oplossingen voor jou niet werkt, moeten wij dit handmatig in het systeem voor je resetten.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer en persoonlijke gegevens? Dan kunnen we samen kijken wat er precies aan de hand is en zoeken naar een oplossing.

Groetjes,
Shaniqua