.

Beantwoord

Krijg een nota van mijn prepaid aansluiting?

  • 20 August 2015
  • 3 reacties
  • 191 Bekeken

Heb bij m'n aanschaf van prepaidkaart met beltegoed geen nota ontvangen. Kan ik die alsnog krijgen?
icon

Beste antwoord door Angela 21 August 2015, 11:58

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Khiris,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat er onduidelijkheden zijn over jouw nieuwe Simyo Prepaid simkaart! Je hebt na jouw bestelling een bevestiging gehad via een e-mail. Het is goed mogelijk dat deze in de map 'Ongewenste mail' binnen gekomen is. Op de bevestiging kun je precies zien wat je hebt besteld en hoeveel je daarvoor betaald hebt. Daarnaast zijn alle opwaarderingen en betalingen terug te vinden via Mijn Simyo. Zou je eens willen kijken of je dit kunt vinden? Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Angela
Ik heb inderdaad een bevestigingsmail ontvangen, maar daar staat helemaal niet in wat ik precies heb besteld en wat ik heb betaald.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Khiris,

Je hebt gelijk! Het staat er inderdaad niet in. Sorry! Ik heb rondvraag voor je gedaan en helaas kan ik je geen eerst factuur sturen. Dit is niet mogelijk. Je kunt uiteraard via jouw bankafschrift zien wat je hebt betaald. Via Mijn Simyo zie je jouw overige betalingen terug. Je kunt daar ook zien hoeveel beltegoed je hebt en of dat overeen komt met hetgeen je besteld hebt. Laat je weten of je dit kunt vinden? Sorry dat ik je niet verder kan helpen!

Groetjes,
Angela

Reageer