.

Beantwoord

Kost het gebruik van GPS geld?

  • 25 May 2015
  • 5 reacties
  • 389 Bekeken

Badge
🆒Als je navigatie gebruikt op een Windowsphone gaat dit dan van je saldo af.
Dick de Deugd
icon

Beste antwoord door Willem47 25 May 2015, 17:06

Bekijk originele reactie

5 reacties

Als je alleen GPS / locatie aan heb niet. Gebruik je ook 3G oftewel je databundel om onderweg updates te krijgen dan wel.
Badge
Valt daar ook SMS diensten onder ik moest een aantal keren € 3,30 euro betalen zodat mijn beltegoed ineens op was. Ik heb wel navigatie gebruikt en ik heb een Windowsphone. Kan die navigatie een betaalde SMS dienst zijn. Mvg, Dick de Deugd
Welke navigatie heb jij dan gebruikt? Windows Phone heeft de gratis Here+ waarvan ook de kaarten kosteloos te downloaden zijn.
Badge +2
🆒Als je navigatie gebruikt op een Windowsphone gaat dit dan van je saldo af.
Dick de Deugd

Dat ligt er aan wat voor een navigatie-app je gebruikt.
Als je een navigatie-app gebruikt die de kaarten op de telefoon opslaat, en dat zijn er steeds meer, dan gebruikt het geen data.
Het punt voor jou is dat je een navigatie-app moet hebben die voor een Windows-phone is, en dat zijn er minder als voor Android bijvoorbeeld.
Here is er 1 van.
Maar probeer eens CoPilot, die is ook goed.
Zal een link proberen te plaatsten als dat gaat.

http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/copilot-gps/ec860657-f89d-4740-866b-97c44b49a20c

Ik heb zelf een Android smartphone en gebruik Sygic GPS Navigation, die kost een tiental Euro's voor liftetime update's en is de beste die ik ooit gebruikt heb.
Er zijn voor Android vele goede gratis navigatie-apps die ik hier voor gebruikt heb, ook goed, maar helaas daar heb jij niets aan.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Dick de Deugd,

Zo te zien heb je al van Raytje en Willem47 antwoord gekregen. Is het je nu duidelijk geworden hoe het zit met GPS?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie Raytje. Bedankt Willem47 voor het antwoord 🙂!

Reageer