.

Beantwoord

Kan Simyo grotere prepaidbundel aanbieden?

  • 23 June 2015
  • 5 reacties
  • 175 Bekeken

Badge
Ik wil graag een grotere internetbundel (dan 250Mb) aangezien ik vrijwel niet bel en niet sms, is een abonnement niet interessant. (4 of 5 euro te veel betalen elke maand)
Is een internet maandbundel XXL of GL van 500 Mb of 1000 Mb geen mogelijke vernieuwing?

Of een abonnement ZONDER telefoon en SMS?

Waarschijnlijk voor meer mensen zeer interessant.



Om weer drie klanten te behouden, zou dit zeer welkom zijn. 🙂
icon

Beste antwoord door Tiury 24 June 2015, 13:59

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi christ, leuk om je weer eens terug te zien op het Simyo forum 🙂.

Goed dat je aangeeft wat je graag voor nieuwe producten ziet als er iets ontbreekt in jouw ogen. Hierdoor komen we altijd weer op nieuwe inzichten! Het idee van Data-only abonnementen of Prepaid bundels lijkt mij een heel goed idee. Ik heb het daarom voor je op onze 'wall of change' gehangen. Of we dit op korte termijn gaan/kunnen doen, weet ik niet. Maar we gaan zeker naar de opties kijken 🙂.



Groetjes, Tiury
Ik sluit me hierbij aan. Tevens is het zo dat bij kruidvat prepaid je 5 euro betaald voor 250 mb en een hogere download snelheid. Simyo is met zijn 7 euro en lagere snelheid wel erg duur.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi supercop1973, welkom op het Simyo forum 🙂.

Ook zeer bedankt dat je aangeeft dat je dit ook graag wil. Zoals hierboven aangegeven gaan we er mee aan de slag. Zodra hier meer over bekend is, laat ik het jullie weten.

Groetjes, Tiury
Badge
Op welke termijn zou een nieuwe bundel op de plank kunnen liggen? Moet ik dan aan weken/maanden....welke termijn denken? [Om te voorkomen dat mijn dochter naar een concullega overstapt.]
Reputatie 4
Badge +10
Hoi christ,

Ik durf niet te zeggen wanneer een nieuwe bundel op de plank ligt. Tiury heeft het idee dus op de Wall of Change geplaatst 🙂 Hierdoor gaan we kijken of we 'abonnementen met alleen een internetbundel' of 'Prepaid met grotere internetbundels' mogelijk kunnen maken. Alle opties worden dus overwogen, dat kost wel even tijd 😳

Reageer