.

Beantwoord

Kan mijn internetbundel automatisch verlengd worden als hij opraakt?

  • 15 November 2016
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Badge
Waarom is het niet mogelijk dat je internetbundel automatisch verhoogd wordt als je onder een x-aantal Mb's komt?
icon

Beste antwoord door Asma 16 November 2016, 09:23

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Het is een goede suggestie om dit mogelijk te maken! Wel moet iemand daar expliciet mee akkoord gaan omdat niet iedereen dat zal willen, er zitten ook wat haken en ogen aan omdat het moeilijker is dan lijkt; moet dat ook op de laatste dag van de periode, voor sommigen misschien wel, voor anderen niet.
Ik vind het een heel goed iets, maar ik denk dat ze bij Simyo hier goed over moeten nadenken en ook kijken naar de algemene voorwaarden etc.
Reputatie 5
Badge +6
Hey Jannsan,

heel goed idee inderdaad, zoals franswon al zegt is het denk ik erg veel werk om alle instellingen zo te maken dat niemand teleurgesteld wordt door zomaar extra geld af te schrijven. Misschien dat Simyo het op zijn To-Do wall zet.

Groet Paul.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Jannsan,

Nog maar zo kort op het Forum en nu al een goede tip! Bedankt en welkom 😃.

Ik vind het een heel goed idee! Wat franswon en PaulH zeggen klopt. Het is wat gecompliceerder dan je zou denken, maar zeker het uitzoeken waard. Hierom zal ik het plaatsen op onze 'Wall of Change'. Op onze Wall of Change plaatsen we alle ideeën om ons product nog beter aan te laten sluiten op de wensen van de klant.

Voor nu is het misschien een idee om je internetbundel automatisch te verlengen. Je internetbundel zal dan steeds op dezelfde dag van de maand verlengd worden. Je kunt deze optie aanzetten via Mijn Simyo onder het tabblad 'Overzicht'.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan kun je mij dit gerust laten weten!

@ franswon en PaulH, bedankt!

Groetjes,
Asma
Badge
Hoi Asma,
Waar ik nu tegenaan loop is dat mijn bundel op is en ik een nieuwe moet activeren. Mijn beltegoed is op dit moment echter te laag om dat te kunnen doen en te hoog om automatisch te verhogen (iets van 4 euro ofzo). Dan moet ik dus handmatig verhogen en dat gaat dan weer voorbij aan het gemak wat ik dacht te hebben.
Wel fijn dat jullie deze optie willen onderzoeken. Voor mensen die niet zo heel veel internetten op hun mobiel (met af en toe een piek) is het wel heel handig.
Badge +7
Hoi jannsan,

Dat is inderdaad wel een beetje onhandig! Ik snap dat dit voor jou een hele fijne oplossing zou zijn:) Ik hoop daarom dat ze er iets mee gaan doen. In ieder geval heel erg bedankt voor het meedenken aan hoe we onze diensten kunnen verbeteren :D

Als je nog andere vragen hebt, hoor ik dat graag.

Groetjes,
Samantha

Reageer