.

Beantwoord

Kan ik overstappen met nummerbehoud?

  • 25 July 2016
  • 3 reacties
  • 173 Bekeken

Badge +1
Ik heb een vraag over nummerbehoud bij overstap.
Mijn zoon heeft momenteel een prepaid aansluiting bij Simyo. Zo langzamerhand is hij wel toe aan een abonnement.
Ik ga nu elders een abonnement voor hem afsluiten. We willen graag nummerbehoud aanvragen daar.
De vraag is, hoe snel kan het nummer meegenomen worden naar de nieuwe provider (Youfone)?
Omdat het een prepaid aansluiting betreft is er geen sprake van een opzegtermijn.
icon

Beste antwoord door Angela 26 July 2016, 11:13

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Karin69,

Goed dat je dit komt vragen!

Jammer om te zien dat je voor jouw zoon niet hebt gekozen voor een Simyo abonnement. We hadden hem natuurlijk graag als klant gehouden.

Het klopt dat je bij een Prepaid aansluiting geen opzegtermijn hebt. Dit betekent dat je de algehele tijd kunt aanhouden die het kost om een aanvraag te verwerken, goed te keuren en het nummer over te zetten. Dit zijn enkele werkdagen. Om er zeker van te zijn dat de aanvraag gelijk goedgekeurd wordt, raden wij altijd aan om te kiezen voor 5 werkdagen in de toekomst. Zo weet je zeker dat alles goed afgerond gaat worden.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela
Badge +1
Angela,

Hartelijk dank voor je antwoord. Ik heb geen verdere vragen hierover, het is helemaal duidelijk.
Voor wat betreft het abonnement van mijn zoon, ik ben heel tevreden over Simyo, maar het aanbod wat er is is momenteel veel te duur. Ik kan nu voor € 10 een abonnement afsluiten met 250 min en 1000 mb (maandelijks opzegbaar voor als ik toch niet tevreden ben 😉 ). Daarnaast kan ik dan een gewenst bel en dataplafond instellen, wel erg handig met een puber!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Karin,

Dat is een ijzersterke onderbouwing 😉 Vooral het plafond is handig als het abonnement door kinderen wordt gebruik. Het is ook nog eens zijn eerste abonnement, dus het zal vast even wennen zijn!

Graag gedaan verder. Mocht je toch nog hulp nodig hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer