.

Beantwoord

Kan ik mijn beltegoed overzetten naar een nieuwe simkaart, als ik ben overgestapt?

  • 16 May 2015
  • 5 reacties
  • 1089 Bekeken

goede dag,
stel ik laat een andere provider mijn huidig 06 nummer overnemen, en mijn huidig beltegoed bij simyo overzetten naar een nieuw aan te maken 06 nummer bij simyo, kan dat? en zo ja hoe doe ik dat? volgorde? eerst andere provider overname nummer laten doen? of ben ik dan meteen mijn tegoed kwijt?
icon

Beste antwoord door Ali 20 May 2015, 12:16

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi ad., welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat een goede vraag stel je hier. Helaas vervalt je tegoed direct nadat je nummer is overgenomen door een andere provider. Wat je wel kunt doen is een nieuwe prepaid simkaart bestellen bij Simyo. We kunnen dan je huidige beltegoed overhevelen naar je nieuwe Simyo Prepaid. Dit kost je echter wel €5 administratiekosten. Als je dit graag wil, kun je mij de datum van overzetting doorgeven, zodat ik het op de laatste dag voor je in orde kan maken 🙂.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes, Tiury
hoi Tiury,
ik heb gisteren idd bij jullie een nieuwe prepaid aangevraagd en ook het nummer is al bekend. wat mij betreft mag je per direct mijn tegoed overzetten. mijn tegoed staat op 06 xxx xxx xx en kan overgezet worden op 06xxxxxxxx. Dat zou mijn nieuwe nummer worden.

m.vr.gr., Ad
Reputatie 3
Badge +7
Hoi ad.,

Op het forum hoef je je telefoonnummer(s) niet te plaatsen. Aan de hand van je forumnaam kunnen we je aansluiting(en) opvragen. Ik heb je bericht daarom aangepast en je nummers verwijderd.

Ik heb je beltegoed minus de € 5,00 administratiekosten overgezet naar je nieuwe prepaid aansluiting. Als je inlogt op je nieuwe nummer zie je dit bij je beltegoed staan.
Badge
Hoi Simyo,

Is het mogelijk het vriendendeal tegoed over te zetten naar een Simyo prepaid kaart ?

Gr,
Martijn
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mavazinet,

Ik ben bang dat dit niet mogelijk is. Jouw vriendendeal-tegoed is verbonden aan jouw huidige aansluiting. Het is hierdoor niet mogelijk om dat tegoed mee te nemen naar een Prepaid-aansluiting.

Heb je nog andere vragen? :)

Groetjes,
Jihane

Reageer