Skip to main content
Vraag

Is mijn vriendendeal al actief?

• August 11, 2025
  • 9 reacties
  • 55 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hallo, ik heb al een tijdje een vrienden tegoed van €10 op mijn telefoon, en daaronder staat wachten tot ik sim activeer. maar als ik de sim gebruik op mijn telefoon dan is het toch al gea tiveerd of zie ik het verkeerd???

9 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • August 11, 2025

Hoi ​@GrandM,

Bedankt voor je bericht. 

De vriendendeal wordt automatisch toegevoegd aan jouw beltegoed. Zou je een screenshot kunnen delen van de melding die je bedoeld? Dan kijk ik even met je mee! 

Groetjes,
Amy

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • August 11, 2025

hierbij de screenshot

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • August 11, 2025

JW heeft via jouw vriendendeal link besteld, maar het lijkt erop dat die simkaart door JW nog niet geactiveerd is. Als JW daadwerkelijk zijn simkaart activeert, dan krijgen jullie beiden die 10 euro.

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • August 11, 2025

Die heeft zijn sim al geactiveerd,tis mijn zwager en ik heb zelf de telefoon en sim geactiveerd, tenzij het om de simyo app gaat maar dat wil niet op zijn mobiel.

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • August 12, 2025

Die heeft zijn sim al geactiveerd,tis mijn zwager en ik heb zelf de telefoon en sim geactiveerd, tenzij het om de simyo app gaat maar dat wil niet op zijn mobiel.

Is er nummerbehoud dat nog uitgevoerd moet worden?

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • August 12, 2025

nee, hij heeft het allang actief.

ikzelf heb het geregeld voor hem met de aanvraag en het activeren van de sim.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • August 13, 2025

Hoi ​@GrandM,

Bedankt voor je reactie. Zou je de Mijn Simyo app eens kunnen verwijderen en opnieuw kunnen downloaden? Wellicht dat dit een foute weergave is van de app.

Ik hoor graag of je hierna nog steeds deze melding ziet.

Groetjes,
Amy

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • August 13, 2025

dit is een verse installatie op een andere telefoon van mij dus daar ligt het niet aan, het is te zien op beide telefoons in mijnsimyo

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • August 13, 2025

Hoi ​@GrandM,

Bedankt voor je bericht. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer en de persoonlijke gegevens van jouw zwager? Dan kan ik het even laten uitzoeken door onze technische dienst.

Groetjes,
Amy