.

Beantwoord

Is mijn overstap van Prepaid naar Sim Only doorgekomen?

  • 4 March 2015
  • 8 reacties
  • 284 Bekeken

Badge
Goedemorgen Simyo,
Vorige week heb ik mijn prepaid omgezet naar een Sim Only abonnement inclusief nummerbehoud en hiervoor 0,01 cent overgemaakt e.e.a. conform jullie administratieve regels. Hoe weet ik nu wanneer e.e.a is omgezet naar een abonnement? Ik heb niets ontvangen via de post en als ik inlog zie ik ook geen bericht en zie ik dat ik nog een tegoed heb van 2,50 euro ofzo. Doe ik iets fout?
icon

Beste antwoord door Michèle 5 March 2015, 10:31

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo,

Je beltegoed wordt laterna met de eerste factuur verrekend. 
Wanneer heb je aangegeven dat je wou overstappen naar een sim only abonnement?
Misschien kan dit het probleem verklaren.

Heb je een bevestiging per mail ontvangen van de overstap van prepaid naar sim only?
Badge
Geen mail noch post ontvangen. De administratiekosten zijn wel afgeschreven van mijn rekening op 23 februari jl.
Badge
Ik heb de overstap gewoon via Mijn Simyo gedaan.
Badge
Zou iemand van de klantenservice zo vriendelijk willen zijn om antwoord te geven op mijn vraag? Ik zou graag willen weten wanneer mijn abonnement ingaat.
Badge
Ik word een beetje verdrietig dat er geen antwoord komt van Simyo op mijn toch niet al te moeilijke vraag....
Reputatie 7
Badge +9
Op dit forum krijg je meestal binnen 1 werkdag een reaktie van Simyo.
Wat je niet moet doen is op je eigen topic reageren. Moderators werken van oud naar nieuw, en elke nieuwe post van jezelf maakt het topic weer nieuw, dus komt hij weer onder op de stapel van te beantwoorden topics terecht! In haastgevallen is bellen met de Klantenservice altijd het beste.
Badge
Ik heb de klantenservice gebeld en de overstap nogmaals via Mijn Simyo via de laptop gedaan. Schijnbaar was ik ergens blijven hangen in het systeem en was de overstap niet doorgekomen toen ik de aanvraag via de tablet had gedaan. Heb nu ook keurig een bevestigingsmail ontvangen!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Michèle,

Sorry dat je vraag zo lang heeft open gestaan. Dit komt door wat Scotsman al zei, we werken van oud naar nieuw, dus jouw topic bleef weer naar boven schieten als je zelf reageerde. Fijn dat je overstap nu wel goed is gegaan en jullie de reden hebben achterhaald!

Volgens mijn gegevens heb je vannacht 0:00 al een Sim only, dus alles loopt nu op rolletjes 🙂. Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, zie ik je graag terug op het forum. :D

Bedankt maikel.martens em Friesian!

Reageer