.

Beantwoord

internet maandbundel wijzigen

  • 18 March 2014
  • 5 reacties
  • 437 Bekeken

Badge
Ik heb elke maand een maandbundel van 100 mb, daar heb ik ook meestal genoeg aan. Maar soms zou ik de bundel één maand land op 250 mb willen zetten. Hoe kan ik dit aanpassen, kan het zelf niet vinden. Ik kan het automatish verlengen uit en aan zetten. Ik ben bang als ik de bundel uit zet de rest van de maand geen internet heb. Bij het abonnement kun je gewoon aanklikken wat je de volgende maand wilt gebruiken, waarom kan dat bij prepaid niet, zou erg makkelijk zijn.
icon

Beste antwoord door Kim 19 March 2014, 10:25

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Hoi goldenluck,

De enige manier om je internetbundel aan te passen, is door het automatisch verlengen uit te zetten, dan kan je vervolgens bijvoorbeeld op 14-4 (je huidige bundel loopt t/m 13-4) de internetbundel van 250MB aanzetten.
Door het automatisch verlengen uit te zetten, zet je niet je bundel per direct uit, maar je geeft alleen aan dat je bundel niet automatisch moet worden verlengd na de 30 dagen :)

Dit is helaas de enige manier, ik ben het zeker met je eens dat het handiger zou zijn als het net zo zou kunnen als bij onze abonnementen, wie weet in de toekomst als dat technisch mogelijk zou zijn 🙂
Badge
Oké hartelijk dank voor antwoord! Inderdaad bij de abonnementen gaat het eenvoudiger. Mijn dochter heeft een abonnement en kan van te voren aangeven welke bundel ze volgende maand wil (als ze wil veranderen), erg handig. Hoop dat het in de toekomst voor de prepaid ook kan, zou handig zijn.
Maar ik weet nu in ieder geval hoe ik het moet doen.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi goldenluck,

Graag gedaan 🙂 Eigenlijk heb je nu al een soort van abonnement, omdat je internetbundels steeds wordt verlengd. Zou een sim only abonnement niet voordeliger voor je zijn? Mocht je daar vragen over hebben, dan helpen we je graag :)

Zou je willen laten weten als het is gelukt om je internetbundel aan te passen?
Badge
Ik heb een simonly abonnement voor alleen belminuten (300min voor € 6,25) bij een andere maatschappij, maar als ik moet verlengen ga ik misschien overstappen. Die gebruik ik als "vaste telefoon"  van het gezin, mijn prepaid is mijn persoonlijke telefoon, en daar ben ik altijd bereikbaar voor familie en als het moet bel ik er mee, maar dat komt weinig voor. Gebruik bijna alleen de internetbundel. Ik ga mijn internetbundel deze zomer aanpassen als ik een weekje op vakantie in Nederland ben, dus dan weet ik pas of het gelukt is.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi goldenluck,

Dat lijkt me een prima oplossing 🙂. Als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden.

Groetjes,

Alex

Reageer