.

Beantwoord

Ik kan niet opwaarderen, wat nu?

  • 26 February 2015
  • 9 reacties
  • 398 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
Beste,

Ik zie net dat mijn simkaart is geblokkeerd, omdat ik geen beltegoed heb. Probleem is nu echter dat ik niet kan opwaarderen via mijn bank,
omdat ik nu ook geen SMSjes kan ontvangen van mijn bank met  de -voor overmaken van geld noodzakelijke- TAN codes.

Ik moet dus SMSjes kunnen ontvangen om mijn beltegoed te kunnen opwaarderen. Kunnen jullie daar iets aan doen?

Hartelijk dank.

Groet!

Ines 
icon

Beste antwoord door Ernst 27 February 2015, 09:37

Bekijk originele reactie

9 reacties

Hoi Ines.

Op de onderstaande link, naar beneden scrollen op die pagina, staat het bankrekeningnummer.
Helpt dat ook?

Groet,
Friesian

https://www.simyo.nl/over-simyo?_ga=1.149019318.1817535754.1422537799
Badge
Beste Friesian,

Dank voor je reactie, maar zoals ik al zei: ik kan het geld niet overmaken aangezien ik dus geen smsjes kan ontvangen van mijn bank (de zogenaamde TAN codes van ING die nodig zijn om geld over te maken).

Dus wat te doen?

Groet
Beste Friesian,
Dank voor je reactie,

Dus wat te doen?

Groet

Het beste is wachten op de reactie van een moderator, streven is, binnen 24 uur reageert die.
Als er geen reactie meer volgt...
Dus geduld.

Groet,
Friesian
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Ines,

Voor de overzichtelijkheid heb ik dit topic even verplaatst naar het subforum Prepaid.

Normaal gesproken ben je eenzijdig geblokkeerd als je beltegoed op is. Je kunt dan niet meer bellen en dergelijke, maar wel gebeld worden én smsjes ontvangen.
Helaas is er altijd een 1 in a million kans dat er iets niet goed gaat.
Collega moderator -Ruud heeft dit een keer eerder gezien en zei: "bel haar even, misschien is ze per ongeluk tóch helemaal geblokkeerd."
En inderdaad, je was niet te bereiken. Ik kreeg een robotstem te horen die me zei "this number is not valid..."
Nu heb ik je aansluiting opnieuw aangemeld op het netwerk en je meteen weer proberen te bellen. Alleen nu geen rare melding, je nam gewoon niet op. (die 2 anonieme telefoontjes was ik dus)

Als het goed is kun je nu wél gewoon smsjes ontvangen en kun je opwaarderen.
Laat je nog even weten wanneer het gelukt is?


Friesian, dank je voor het meedenken, maar wanneer men zomaar geld handmatig gaat overmaken om op te waarderen zal dat niet goed gaan.

Friesian, dank je voor het meedenken, maar wanneer men zomaar geld handmatig gaat overmaken om op te waarderen zal dat niet goed gaan.

Okee, -Ernst, vroeg daarom ook of het helpt !:)
Ik heb het opgeslagen in mijn bovenste kamer, schijf D.:D
Reputatie 5
Badge +10
We weten gelijk wie de slimste is bij Simyo, hé Ernst 😕! 
We weten gelijk wie de slimste is bij Simyo, hé Ernst 😕! 

Een wijs mens zwijgt. 
Zeg niet wat je denkt, maar denk wat je zegt. :)
Filosofie, van het paerdjuh. 
Reputatie 4
Badge +10
Ik heb het opgeslagen in mijn bovenste kamer, schijf D. :D


Zo leren we allemaal toch, vallen en weer opstaan 😉
Reputatie 5
Badge +11
We weten gelijk wie de slimste is bij Simyo, hé Ernst 😕! 

Het is een 'team effort' maikel.martens. We zijn allemaal de slimste bij Simyo.
http://www.sherv.net/cm/emoticons/computer/computer-work-smiley-emoticon.gif

Reageer