.

Beantwoord

Ik heb prepaid maar wil nu ook internetten, hoe doe ik dat?

  • 17 March 2015
  • 3 reacties
  • 230 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 29 reacties
Ik heb al jaaaaaren prepaid van simyo en bevalt prima want bel weinig!
Wel wil ik maandelijks data erop hebben voor onderweg internetten
Hoe doe ik dat want wil wel prepaid blijven bellen met mijn 06 nummer
Blijft de prepaid bellen naast de maandelijkse data gewoon bestaan of vervalt die als ik maandelijks opwaarderen aanklik
icon

Beste antwoord door Ernst 18 March 2015, 14:00

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi,

Als je een data prepaid bundel pakt bel je gewoon tegen prepaid tarief.
ook automatisch opwaarderen kun je evengoed gebruiken.

Heb ik je zo goed geholpen?
Badge
met behoud van nummer?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi jwbed, leuk je weer terug te zien op het forum :)

Voor de overzichtelijkheid van het forum heb ik net jouw topic verplaatst naar het subforum Prepaid.

Wanneer je met je prepaid ook wilt gaan internetten, kun je kiezen voor een internet bundel.
Voor maandbundels heb je de keuze uit 100 MB voor €4 en 250 MB voor €7,50. Als je dit gewoon doorlopend wilt, dan is het makkelijk om automatisch opwaarderen aan te hebben staan én automatisch verlengen van je internetbundel ook.
Je moet dan alleen wel opletten dat wanneer je bundel op is, je internet tegen het tarief van €0,15 per MB. En voordat de maand verstreken is kun je helaas geen nieuwe bundel nemen.

Als je denkt meer te gaan internetten dan 250 MB of als je dit te duur vindt, dan kun je er ook aan denken om over te stappen naar Simyo Only.
Op Mijn Simyo is daar een button voor waarmee je binnen 2 dagen met de simkaart die je al had een Sim Only hebt.
En als je dan straks misschien een andere telefoon hebt, dan kun je die met behulp van deze website makkelijk instellen om te internetten.
Bij al deze opties houdt je natuurlijk gewoon het nummer dat je ook al die tijd al had.

Is het zo duidelijk voor je?


maikel.twinnie, dank je voor de assistentie!

Reageer