Ook ik zie in mijn verbruik in Mijn Simyo, voor zover ik mij dit weet, voor niet gevoerde gesprekken een bedrag afgeschreven worden van 10 eurocent per keer. Volgens de informatie op de site is er geen starttarief en wordt je, volgens de voorwaarden per seconde afgerekend (met een minimum van 1 minuut). In wezen is dat laatste wel degelijk een verkapte vorm van starttarief.
Nu gaat het mij erom dat ik van een aantal "afschrijvingen" van mijn Prepaid tegoed heel zeker weet dat ik geen contact heb gehad (in de zin als een gesprek, dus geen kiestoon o.i.d..) aangezien dit te maken had met een storing op onze vaste lijn. Het nummer hiervan heb ik op die dag binnen een twee uur in de avond) gepoogd een aantal malen te bellen met mijn mobiel, maar kreeg steeds "in gesprek" toon te horen. Dan heeft er in mijn optiek geen gesprek plaatsgevonden. Op deze lijn staat ook geen voicemail ingesteld of doorschakeling actief.
Mijn vraag blijft dan ook hoe dit kan en of er nu onterecht tegoed wordt afgeschreven?
Beste antwoord door Asma
Bekijk originele reactie