Gisteren werd ik onaangenaam verrast dat ik niet meer kon bellen of sms-en vanwege een zeer hoge rekening.
Aangezien ik mijn telefoon alleen in noodgevallen gebruik bevreemde mij dat zeer.
Ik heb toen U gebeld en gesproken met Jasmine, die beloofde dat ik een mail zou krijgen over het probleem.
Daarna een SMS ontvangen waarin de hoge belkosten werden kwijtgescholden, waarvoor dank.
Helaas ben ik wel al mijn beltegoed kwijt en dat was toch een 18 euro.
Van Jasmine hoorde ik dat uw regel is dat, al heeft een klant maar een paar euro als beltegoed staan, het gesprek, al duurt dit ongeveer 12 uur, afgemaakt kan worden.
Mijn vraag aan u is of het mogelijk is op de een of andere wijze dit voor mij in te korten, mede omdat ik zoals gezegd de telefoon alleen voor nood gebruik.
Misschien kunt u nog iets doen aan het beltegoed?
Vriendelijke groet
T.W.A. Riemslag Baas
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie