.

Beantwoord

Hoe weet ik zeker dat mijn bijgekochte belminuten actief zijn?

  • 8 April 2021
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Extra belminuten maand april zijn niet zichtbaar opgewaardeerd, maar wordt wel €2 afgeschreven. Hoe weet ik dat ik einde bundel toch 50 min extra kan bellen?

icon

Beste antwoord door Bas 9 April 2021, 10:08

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hallo,

Omdat de pop-up kwam Er wordt €2 afgeschreven op de nieuwe factuur. Dat betekent dat het gelukt is om 50 belminuten bij te kopen voor april. Ik begrijp dat het dus niet gelukt is en zal bijkopen in mijn simyo eens goed bekijken.

Verder geen vragen

 

Reputatie 7
Badge +9

Je betaald je bundels voor de volgende maand vooraf. In april betaal je dus voor de bundels in mei.

Bundels wijzigingen gaan altijd de eerste van de maand in. Als je op 9 april je bundels aanpast, dan heb je op 1 mei de nieuwe gewijzigde bundels. In april heb je nog de oude bundels. Wel zie je kosten voor de nieuwe bundels al verschijnen, want die betaal je dus vooraf.

Dus als je deze maand je bundels hebt aangepast, even wachten. Die gaan echt pas de eerste van de maand in.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Orange, 

Welkom op ons forum! 

Ik heb je aansluiting bekeken en volgens onze gegevens heb je geen extra belminuten meer gekocht sinds vorig jaar juni. Ik zie die kosten ook nergens terug op je facturen van de afgelopen maanden. Gaat het wellicht om een ander telefoonnummer dan het telefoonnummer dat is gekoppeld aan deze account op het forum? Stuur dat telefoonnummer dan even naar me toe in een privébericht zodat ik ernaar kan kijken 😊

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Bas

Reageer