.

Beantwoord

Hoe vind in de instellingen voor mijn internet?

  • 7 November 2016
  • 4 reacties
  • 226 Bekeken

Badge
beste Simyo,

Ik heb een paar dagen geleden voor de tweede keer een internetbundel (prepaid) genomen. Vorige keer heb ik met iemand gebeld over hoe ik dat moest instaleren en hoe het allemaal werkt en die heeft mij ook verteld wat ik allemaal moest doen en toen ging het gewoon in 1 keer goed en werkte het allemaal prima.
Nu heb ik het dus weer via de app 1000 MB's gekocht en het is ook van mijn beltegoed afgeschreven en er staan ook dat ik nog 1000 MB's te verbruiken heb, maar ik krijg het niet aan als ik op mijn telefoon (iphone 5) mobiele data aanzet. Ik krijg ook geen 3G linksbovenin te zien en heb dus ook geen 3G als ik geen verbinding heb met een vast netwerk.
Moet ik hiervoor nog iets aparts aanzetten ofzo want nu werkt het dus niet.

groetjes
icon

Beste antwoord door Caspar 8 November 2016, 14:11

Bekijk originele reactie

4 reacties

ff checken zaravaniperen.

Mijn Simyo, instellingen, netwerkinstellingen. Internet in Nederland aan.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi zaravaniperen,

Welkom op 't forum.

Wat vervelend dat je internetbundel het niet doet. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je internet aanstaat. De reden dat je niet kan internetten komt doordat je geen beltegoed hebt. Je zult beltegoed moeten hebben om gebruik te maken van je internetbundel. Je MB's zullen uiteraard wel vanuit je internetbundel gaan en zullen je geen beltegoed kosten.

Eigenlijk zul je dus moeten opwaarderen. Voor nu heb ik eenmalig € 0,01 toegevoegd aan je beltegoed. Als het goed is kun je nu je internetbundel gebruiken. Doe wel eerst even je toestel uit en aan om te kijken of het heeft gewerkt.

Kun je me laten weten of het nu werkt?

@Friesian, bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Caspar
Badge
Ik zie het, hij doet het nu.
Ik ga meteen wat extra beltegoed erop zetten voor de zekerheid.
Super bedankt!!!
groetjes,
Zara
Hoi zaravaniperen,

Welkom op 't forum.

Wat vervelend dat je internetbundel het niet doet. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je internet aanstaat. De reden dat je niet kan internetten komt doordat je geen beltegoed hebt. Je zult beltegoed moeten hebben om gebruik te maken van je internetbundel. Je MB's zullen uiteraard wel vanuit je internetbundel gaan en zullen je geen beltegoed kosten.

Eigenlijk zul je dus moeten opwaarderen. Voor nu heb ik eenmalig € 0,01 toegevoegd aan je beltegoed. Als het goed is kun je nu je internetbundel gebruiken. Doe wel eerst even je toestel uit en aan om te kijken of het heeft gewerkt.

Kun je me laten weten of het nu werkt?

@Friesian, bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Caspar
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Zaravaniperen,

Graag gedaan namens mijn collega. Heel fijn dat alles weer werkt 😉

Het is inderdaad verstandig om even op te waarderen, zodra je beltegoed op is wordt je aansluiting namelijk geblokkeerd voor uitgaand verkeer en kun je ook niet meer internetten.

Voor nu veel internetplezier! Als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden.

Groetjes,
Sean

Reageer