.

Gratis beltegoed bij aanmelden vriend niet gekregen

  • 29 August 2012
  • 17 reacties
  • 1165 Bekeken

Hoi,

Ik heb een vriend een uitnodiging gestuurd om lid te worden van Simyo. Hierdoor zouden we beide 5 euro beltegoed extra krijgen na het voeren van het eerste gesprek. Echter hebben we beide niets gehad?

Zie ook ticketnummer #182581

Wat is er fout gegaan?

gr

17 reacties

Zie nogmaals ticketnummer 182581
En ook ticketnummer 193680

Het antwoord op ticket 182581 is niet bevredigend.
Jullie draaien de telefoonnummers om. Er geen uitnodiging gestuurd met het nieuwe telefoonnummer maar met het oude.
Graag wederom een antwoord
Belachtelijk. Omdat jullie site niet werkt krijgen wij de 5 euro beltegoed niet.
Jullie kunnen wel zien dat er een uitnodiging verstuurd is. Maar gaan er gevoegelijk van uit dat die niet gebruikt is:mad:
Schiet mij maar lek hoor.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum H2OTwee2,

Volgens onze gegevens is het extra tegoed inmiddels aan beide aansluitingen toegevoegd. Zou je even kunnen bevestigen dat alles goed is opgelost?
Na redelijk wat inspanning is het uiteindelijk opgelost.
Bedankt 🙂
Badge +6
Beste H2OTwee2,

Blij te horen dat het opgelost is! Geen dank!
Fijne dag!
Ook ik ben getipt door een vriend maar we hebben beiden nog geen extra beltegoed gekregen.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum NOLV,

Uit jouw aansluiting kan ik niet opmaken dat je bestelling is gedaan vanaf de link welke in de mail staat die is verzonden. Kan je mij een privé bericht sturen met daarin het telefoonnummer van de persoon die jouw heeft uitgenodigd?

Groetjes,

Alex
ik heb niks ontvangen terwijl mijn vriend op de link heeft gedrukt en hij heeft hem besteld en een smsje naar mij gestuurt maar hebben alebij niks ontvangen!
Badge +6
ik heb niks ontvangen terwijl mijn vriend op de link heeft gedrukt en hij heeft hem besteld en een smsje naar mij gestuurt maar hebben alebij niks ontvangen!

Beste Barthoek13,

Volgens onze gegevens is er op 14 september €5,- voor de tip een vriend actie toegevoegd aan je beltegoed.
Hallo,
Ik heb mijn vrouw aangemeld als vriend en tot heden ook geen €5 ontvangen ik zelf ook niet..
Ook haar aangemeld voor automatische afschrijving, de bankcode opgestuurd maar ook geen responce.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum c.heideveld,

Ik zie inderdaad dat je haar hebt uitgenodigd. Het beltegoed is niet automatisch toegevoegd, omdat de bestelling van haar aansluiting niet via de link uit de toegestuurde email is gedaan. Ik heb alsnog 5 euro beltegoed op beide aansluitingen gezet.

Heb je al op de bankrekening gekeken om de activatiecode te achterhalen? De activatiecode die je daar ziet, moet je invoeren op je persoonlijke pagina zodat je het automatisch opwaarderen activeert.

Groetjes,

Alex
Bedankt Alex voor je hulp en service.
De actiatiecode  van de bank is op de site ingevoerd. Bij haar instellingen staat het nog steeds op uit. Wat is mis is gegaan weet ik ook niet. Nu wil het zijn dat met mijn eigen automatische opwadering ook eerst problemen waren maar na de eerste opwadering stond het opeens aan. Dus misschien komt het nog goed. En aders meld ik haar overnieuw aan.
Nogmaals bedankt.
Mvg, C.Heideveld
Reputatie 5
Badge +10
Ok. Kan je ons laten weten wanneer het toch niet lukt?

Groetjes,

Alex
Badge
Zelfde bij mij het geval, of duurt het langer dan 2 weken?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gllochem,

Je hebt zelf ook een topic aangemaakt voor je vraag. Het is niet helemaal de bedoeling om je vraag meerdere keren op het forum te stellen. Om het overzicht te bewaren, heb ik jouw vraag hier beantwoord :)

Groetjes,
Angela
Badge
Ja maar waar moet ik zijn dan, het is nu 3 dagen geleden dat ik het vroeg, in het andere topic zie ik niks, ik had ook de PM gedaan maar ook daar niks op?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gllochem,

Ik heb opnieuw in het andere topic geantwoord. Ik wil je vragen om de communicatie via het andere topic te laten verlopen zodat alles overzichtelijk blijft 🙂 Bedankt alvast!

Groetjes,
Angela

Reageer