.

Beantwoord

Drama bij overstappen naar andere provider met beltegoed overhevelen. Hoe wordt dit opgelost?

  • 25 July 2017
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

Badge
story telling: drama overstappen naar andere provider; lees en huiver!

Simyo Nederland
@simyonl
Ron G

hoi wil graag beltegoed overzetten van prepaid naar prepaid kaart.
Ron G

0614427xxx is doelkaart en mijn nr 0653516xxx als het goed is per vrijdag as
Ron G

bellen gaat sneller deze x , dus maar 1200 gebeld en direct contact ..;-
Simyo Nederland

Hi Ron! Dus als ik het goed begrijp wil je je beltegoed overzetten van nummer xxxx? Dat is mogelijk, er wordt dan wel €5,00 beltegoed ter betaling ingehouden.

Om het beltegoed over te zetten heb ik ter extra controle je adresgegevens nodig. Als je deze stuurt dan maak ik het in orde! ^NK
20 u 20 uur geleden
Ron G

x
Simyo Nederland

Zou je ook je postcode nog kunnen sturen Ron? Dan heb ik alle gegevens om aan de slag te gaan 🙂 ^NK
19 u 19 uur geleden
Ron G

xxxx
Simyo Nederland

Oh sorry, ik lees nu pas dat je het telefonisch al afgehandeld hebt? ^NK
19 u 19 uur geleden
Ron G

Zware nacht gehad..
Simyo Nederland

Nee hoor Ron, als mijn systeem jouw Tweet later laat zien dan dat ik mijn antwoord heb gestuurd kan ik er verder zelf weinig aan doen 😉 Ik heb in ieder geval de overheveling van het beltegoed aangevraagd, dit wordt binnen enkele dagen geregeld. Het is belangrijk dat je vanaf nu x niet meer gebruikt omdat anders het over te hevelen bedrag niet meer klopt. Als je verder nog vragen hebt hoor ik het wel! ^NK
18 u 18 uur geleden
Ron G

Heb gevraagd om dit vrijdagmorgen pas te regelen! Donderdag stap ik namelijk over op abo van Vodafone...
Ron G

Als het goed is zou die collega van 1200 Niek of Nick dit regelen. Dus hoop dat dit nu allemaal maar hoed gaat?!
Simyo Nederland

Hoi Ron! Onze excuses! Het beltegoed is al overhevelt. Mijn collega heeft overzetten van het beltgoed doorgezet naar de financiële afdeling. En die heeft het meteen overhevelt. Maar geen zorgen, ik ga het terugdraaien voor jullie .Dit kan ik pas morgenochtend doen. Je kan gelukkig wel gebeld worden. Nogmaals onze excuses! Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? ^AB
16 u 16 uur geleden
Ron G

Tja heb mijn beltegoed maar weer opgewaardeerd.
Lekker bezig
Simyo Nederland

Hoi Ron! Ik kan het me voorstellen dat dit vervelend is. Helaas is er wat miscommunicatie ontstaan. Sorry hiervoor! We gaan dit morgen met onze financiële afdeling oplossen, goed? ^SB
15 u 15 uur geleden
Ron G

En? Opgelost nu? Vrijdagmorgen! omzetten restant beltegoed prepaid. Krijg donderdag mijn nieuwe simkaart vandaar. Hoor het graag even.
icon

Beste antwoord door Samantha 26 July 2017, 14:20

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Ter afronding. Kon dus hedenochtend niet meer bellen, geblokkeerd! Ondanks maar weer €10 opgewaardeerd beltegoed gisteravond. Maar weer bellen met ks. Dame snapte er echt niets van. Na veel heen en weer met blijkbaar andere afdeling weer gedeblokkeerd. Hoi. Nu maar hopen dat alles vrijdagmorgen in orde is. Drama en droefenis dus bij overstappen naar andere provider.
Badge +7
Hoi rodirida,

Ik kan het me voorstellen dat dit een vervelende situatie voor je is. Op Twitter gaf je aan dat je op vrijdag ging overstappen en dat je voor die tijd graag je beltegoed wou laten overzetten. Het was mijn collega niet duidelijk dat je dit pas op vrijdag wou laten doen. Daarom wou hij dit graag meteen voor je regelen, uit alle bestwil. Dit heeft hij ook meteen gedaan. Hierdoor werd je simkaart geblokkeerd voor uitgaande oproepen, omdat je geen beltegoed meer had.

Tegelijkertijd heb je contact opgenomen met onze telefonische klantenservice, waaruit wel duidelijk is gebleken dat dit pas op vrijdag moest gebeuren. Hierdoor is er dus sprake geweest van een misverstand. Nogmaals sorry dat je door dit misverstand niet kon bellen. Het enige dat wij wilden doen, is je helpen.

Daarna heb je weer opgewaardeerd. Er is inmiddels al met je afgesproken dat het beltegoed dat je op vrijdag hebt, ook overgezet wordt naar je andere nummer. Tot die tijd kun je het beltegoed dat je nu hebt, gebruiken.

Ik wil je daarnaast erop wijzen dat dit een openbaar forum is. Je hebt het hele Twitter gesprek gekopieerd, inclusief al je persoonlijke gegevens. Iedereen weet nu waar je woont, en wat je beide telefoonnummers zijn. Dat lijkt mij niet zo handig, wel? We vragen op Twitter niet voor niets om je persoonlijke gegevens in een DM te sturen. Dit doen we voor jouw eigen privacy. Ik wil je daarom adviseren om voortaan niet zo slordig met je eigen privacy om te gaan. Ik heb voor nu alle privacy gevoelige informatie uit je bericht gehaald.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

Reageer