Prepaid omgezet naar simonly bellen/internet.Geeft wel aan dat er 3G is maar internet werkt niet?Instellingen lijken wel goed te staan op mijnsimyo.Wat kan dit zijn?
Bladzijde 1 / 1
Staat de APN goed? Je geeft niet aan welke telefoon je hebt maar daartoe verwijs ik naar de toestelhulp vindbaar via de service pagina.
https://www.simyo.nl/klantenservice/gebruiken-instellen-34/internetinstellingen-53
https://www.simyo.nl/klantenservice/gebruiken-instellen-34/internetinstellingen-53
Sorry,het gaat om een iPhone 5s.Ik ga jouw advies eens proberen.
APN staat goed maar helaas geen internet werkend.Enig idee?
Ik ben net als jij een klant, ik verwacht dat een reset nodig is dat doet een moderator... morgen komt de reactie verwacht ik. (binnen 24 uur op werkdagen)
Een stukje info.
https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/device/apple/iphone-5s-ios-10/topic/internet/hoe-te-internetten/1
Een stukje info.
https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/device/apple/iphone-5s-ios-10/topic/internet/hoe-te-internetten/1
Ik wacht op een reactie van de moderatorBedankt.
Hoi Nikee,
Welkom op het Forum!
Ik vind het ontzettend vervelend dat je niet kunt internetten met je simkaart. :(
Volgens onze gegevens maak je op dit moment nog gebruik van een Prepaid simkaart. De overstap naar Sim Only is niet helemaal gelukt. Ik zie dat je de overstap vanochtend nogmaals hebt aangevraagd. Wacht het gerust af! Wij zorgen ervoor dat je binnen 48 uur overgaat naar een Sim Only abonnement.
Wegens een storing is het eerder niet voor je mogelijk geweest om internet te gebruiken. Gelukkig is dit probleem inmiddels verholpen en kun je sinds gisteren probleemloos internetten. :$
Laat je het ons weten als je hier meer vragen over hebt?
@ Friesian, bedankt voor het meedenken! :D
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum!
Ik vind het ontzettend vervelend dat je niet kunt internetten met je simkaart. :(
Volgens onze gegevens maak je op dit moment nog gebruik van een Prepaid simkaart. De overstap naar Sim Only is niet helemaal gelukt. Ik zie dat je de overstap vanochtend nogmaals hebt aangevraagd. Wacht het gerust af! Wij zorgen ervoor dat je binnen 48 uur overgaat naar een Sim Only abonnement.
Wegens een storing is het eerder niet voor je mogelijk geweest om internet te gebruiken. Gelukkig is dit probleem inmiddels verholpen en kun je sinds gisteren probleemloos internetten. :$
Laat je het ons weten als je hier meer vragen over hebt?
@ Friesian, bedankt voor het meedenken! :D
Groetjes,
Asma
Hoi Asma,
Er is idd iets misgegaan met de overstap naar Sim Only.Ik wacht heel even af of het binnen 48uur gaat lukken.
Bedankt voor jouw reactie.
Gr,
Nikee
Er is idd iets misgegaan met de overstap naar Sim Only.Ik wacht heel even af of het binnen 48uur gaat lukken.
Bedankt voor jouw reactie.
Gr,
Nikee
Hoi Nikee,
Super! Ik zie dat je Prepaid vanochtend vroeg is omgezet naar Sim Only. Kun je nu wel internetten?
Groetjes,
Samantha
Super! Ik zie dat je Prepaid vanochtend vroeg is omgezet naar Sim Only. Kun je nu wel internetten?
Groetjes,
Samantha
Hoi Samantha,
Ja,dit werkt nu ook.Bedankt voor de goede service!!
Gr,
Nikee
Ja,dit werkt nu ook.Bedankt voor de goede service!!
Gr,
Nikee
Hi Nikee,
Wat goed dat je nu wel kunt internetten 😃 Goed nieuws. Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?
Groetjes,
Jihane
Wat goed dat je nu wel kunt internetten 😃 Goed nieuws. Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.