.

Beantwoord

Windows Phone update


Badge +1
Goedenmiddag,

Ik heb net een Nokia Lumia 520 gekocht en ik heb begrepen dat daar al een update naar Windows Phone 8.1 voor beschikbaar is.

De update is echter nog niet beschikbaar als ik controleer op updates, wanneer gaan jullie deze beschikbaar stellen?

Vriendelijke groet,
Rutger
icon

Beste antwoord door Tiury 9 June 2014, 18:32

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi rutgertenhave,

Leuk je op het forum te zien 🙂

Dit heb ik voor je moeten opzoeken en ik zie dat er heel wat problemen waren met de eerste release. De update is uitgesteld naar 24 juni. Microsoft zal dan beginnen met de uitrol dus je het kan zijn dat het niet precies die dag is maar in de dagen daarna. Het is ook mogelijk om nu al te updaten naar 8.1, maar dit is nog niet zonder risico's.

Als je nog meer informatie nodig hebt over de update kun je hier terecht 🙂

Ik zou het cool vinden als je het laat weten wanneer je hem hebt ontvangen en wat je bevindingen zijn!
Badge +1
Hoi Tiury,

Bedankt voor je reactie, nog even geduld nodig dus.
Ik zie de update tegemoet en ik hoop dat ik er tegen die tijd aan denk om hier weer even een berichtje te plaatsen.

Groet, Rutger
Reputatie 5
Badge +11
Hi rutgertenhave, we zijn benieuwd!
Badge +1
Nog altijd geen update beschikbaar...
Best lastig dat aangezien ik nu mijn agenda alleen per dag of per maand kan weergeven
Reputatie 2
Badge +6
Hoi rutgertenhave,

Het kan even duren voordat de update helemaal is uitgerold, wanneer dit precies gaat gebeuren weten we helaas niet. Ik begrijp dat het erg lastig is, maar je zult toch nog even geduld moeten hebben. De update komt eraan!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi rutgertenhave,

Omdat ik zojuist een Facebook bericht zag m.b.t de update Windows Phone 8.1, moest ik weer aan jouw topic denken. Het duurt allemaal wacht langer blijkbaar dan de ontwikkelaars hebben gedacht, maar de update lijkt er nu toch aan te komen 🙂

Heb je deze post van Tweakers.net al gezien?
Badge +1
Hoi Tiury, tof dat je er nog even aan gedacht hebt!
Ik had er ook al over gelezen, ik hoop dat de update nu snel beschikbaar zal zijn.

Groet, Rutger
Reputatie 6
Badge +10
Hoi rutgertenhave,

Het komt dichterbij en dichterbij 😉 Laat je me even weten als je hem hebt? Ik hoor het graag van je!
Badge +1
Gisteravond de update ontvangen :)
Zoals verwacht een hele verbetering!
Badge +6
Hoi rutgertenhave,

Fijn dat je de update hebt ontvangen en dat 'ie het gewenste resultaat heeft!

Dankjewel voor je terugkoppeling! 🙂

Reageer