.

Beantwoord

Wanneer komt de volgende update Windows phone 8.1 voor HTC 8X?

  • 21 May 2015
  • 7 reacties
  • 815 Bekeken

Badge
ik heb een HTC Windows phone uit 2013 met de software versie 8.0 van Windows. Ik kan echter een aantal apps niet meer gebruiken omdat ik daarvoor de nieuwste versie van Windows 8.1 nodig heb. Ik kan echter nergens die software vinden om te downloaden en mijn HTC telefoon zegt dat er geen downloads zijn en ik dus de meest recente versie heb. Komt de versie Windows 8.1 nog beschikbaar voor mijn HTC.
icon

Beste antwoord door Ray 21 May 2015, 17:40

Bekijk originele reactie

7 reacties

Als jouw telefoon dit aangeeft dan is er hoogstwaarschijnlijk geen update.

PS. Welke HTC heb je precies?

Zie hier voor meer info

http://www.windowsphone.com/nl-nl/how-to/wp8/basics/how-do-i-get-windows-phone-8-1
Badge
Een HTC Windows phone 8X. Ik begrijp dat er misschien rond medio juni 2015 een uitrol komt van de update 8.1 voor Windows phonehouse?
De info die ik heb is binnenkort, geen datum.

http://www.gsminfo.nl/blog/nieuws/7008/htc-8x-ontvangt-windows-phone-8-1-update
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Liefsteen, welkom op ons forum :)

Fijn dat Raytje je al zo snel te woord heeft kunnen staan.
We zijn bij Simyo niet van de besturingssystemen, dus ik heb de tweede reactie van Raytje als antwoord gemarkeerd. Die lijkt me het beste.

Ik hoop voor je dat binnenkort al snel is!

Enne... Windows phonehouse? 😉
Ik denk, met het oog op Windows Phone 10, dat ie wel snel komt als de HTC daarop kan draaien tenminste.
Badge
Ik heb inmiddels ook contact gehad met het servicecenter/helpdesk van HTC. Daar wisten ze echter alleen te melden dat het binnenkort verwacht werd en dat ik maar de sociale media als twitter en facebook in de gaten moest houden!!:(
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Liefsteen,

Het is voor ontwikkelaars altijd lastig om te zeggen wanneer zo'n uitrol precies plaatsvindt. Zeker bij HTC duurt dit altijd langer dan de standaard updates, omdat ze (bij Android in elk geval) hun eigen touch geven aan het besturingssysteem. Laten we hopen dat het er gauw aankomt, want het is natuurlijk heel vervelend dat je daardoor geen app updates meer kunt krijgen!

Groetjes, Tiury

Reageer