.

Beantwoord

Waarom krijg ik telkens dezelfde melding?

  • 9 November 2019
  • 7 reacties
  • 574 Bekeken

Badge
  • Beginner
  • 2 reacties

Mijn Wiko smartphone geeft regelmatig de tekst:- “AUTO-STOP VOLTOOID xxMB VRIJGEGEVEN”  aan.

Ook voor zelf te bellen of gebeld worden wordt deze tekst weergegeven.

Wat kan ik wijzigen om hier van af te raken?

 

icon

Beste antwoord door Jihane 10 November 2019, 16:39

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Zie reaktie in “Stel je vraag”.

Reputatie 7
Badge +10

Hoi Pee,

Welkom op het Simyo Forum! 

Ik snap dat je dat vreemd vindt! Zoals Hans al in je andere topic heeft aangegeven, zou het goed kunnen dat deze melding afkomstig is van een andere app. Heb je een app geïnstalleerd die verantwoordelijk is voor de ruimte op je mobiel? Heb je recentelijk zo'n app gedownload? Als je het niet zeker weet, raad ik je aan om langs iedere app op je telefoon te gaan en te zien of je precies weet wat de app doet. Als je je vraagtekens hebt bij sommige apps, kun je dat ons hier laten weten. Dan gaan we voor je op onderzoek uit! 

Laat je ons weten hoe dit gaat?

@ Hans, dankjewel voor je hulp! :D

Groetjes,

Jihane

Badge

dank voor jullie antwoord

ik heb CleanMaster schoonmaakwenk laten doen, daarna steeds die meldingen

Ik zou cleanmaster weg doen. 

 

Google heeft vaker apps van deze maker verwijderd

Opschonen kan heel makkelijk zonder deze apps. 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Pee,

 

Wat Ray aangeeft lijkt mij inderdaad een goeie, mocht de melding aanhouden. 

Thanks Ray voor het meedenken!

 

Groetjes,

Daisy

Badge

dank voor jullie suggesties

ik krijg nu alleen nog regelmatig de melding: “SD KAART GEREED wilt u de standaard schrijf schijf wijzigen”

Wat ik ook instel of niet instel, deze melding lijft terug komen.

Hoe raak ik hier van af?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Pee,

 

Het lijkt er op dat je telefoon niet goed contact maakt met de SD-kaart en dat hij in deze melding vast blijft hangen.

Je kan proberen om de SD kaart uit de telefoon te halen en opnieuw te plaatsen. Mocht dit niet werken kun je de bestanden van je SD kaart in je telefoongeheugen zetten en de SD kaart helemaal verwijderen.

Anders bestaat er natuurlijk hiervoor ook de mogelijkheid om het in een telefoonzaak te laten nakijken.

 

Veel succes!

 

Groetjes,

Tessanne

 

 

Reageer